корисні поради
Якщо знятий з автомобіля трос важко переміщається в оболонці, змастіть його, і заливайте трансмісійне або моторне масло в оболонку до тих пір, поки воно не почне витікати з протилежного кінця оболонки. В процесі заливки періодично переміщайте трос в оболонці.
Замініть троси при таких несправностях:
- ослаблені наконечники троса;
- почали рватися нитки троса;
- трос важко переміщається в оболонці навіть після його змащення.
Вам будуть потрібні: ключ «на 10», два ключа «на 13», велика викрутка.
Примітка
Роботи показано на прикладі заміни лівого троса. Правий трос замінюють аналогічно.
1. Установіть автомобіль на підйомник або оглядову канаву.
2. Опустіть важіль стоянкового гальма до упору вниз.
3. Послабити натяг тросів приводу, відвернувши регулювальну гайку А на важелі до самого кінця різьбового хвостовика тяги приводу (див. «Регулювання приводу стояночного гальма»), але не знімаючи гайку зовсім.
4 Виверніть болт кріплення притискної скоби наконечника оболонки стоянкового гальма.
5. Витягніть наконечник троса з коромисла вирівнювача.
6. Зніміть паливний бак (див. «Зняття і установка паливного бака»)
7. Виверніть болти і зніміть скоби кріплення троса до основи кузова.
Примітка
Стрілками показані точки кріплення тросів приводу гальма стоянки до основи кузова.
8. Виверніть болт кріплення тримача оболонки троса на поздовжньому важелі задньої підвіски...
9. ...і відсуньте трос від важеля.
10. Зніміть диск гальмівного механізму лівого заднього колеса (див. «Зняття і установка гальмівного диска заднього колеса»).
11. Зніміть колодки стояночного гальма (див. «Заміна колодок механізму стояночного гальма заднього колеса»).
12. Виверніть два болта кріплення оболонки троса до опорного щита гальма.
13. Вийміть трос з отвору опорного щита.
14. Встановіть трос в порядку, зворотному зняттю. Після установки відрегулюйте стоянкове гальмо (див. «Регулювання приводу стояночного гальма»).
корисні поради
Деякі водії, намагаючись менше зношувалися троси, намагаються якомога рідше користуватися стоянковим гальмом. Така «економія» призводить до зворотного результату - троси, рідко переміщаючись в оболонці, поступово втрачають рухливість і в кінцевому підсумку їх заклинює, і вони обриваються. Тому рекомендуємо користуватися стоянковим гальмом у всіх випадках, коли це необхідно.