РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Гарантія та повернення

Не гарантійний випадок

У випадку, якщо по певних причинах товар не підійшов і його не встановлювали на автомобіль, Ви можете його обміняти або повернути на протязі 14 днів після купівлі. Повертаючи товар Ви маєте впевнитись, що товар і упаковка знаходяться в тому ж стані, в якому були отримані.

Гарантійний випадок

Повернення/обмін товарів в гарантійних випадках можливий, якщо установка запчастин проводилась в умовах СТО. В цьому випадку до товару, що повертається потрібно додати такі документи:

  • накладна магазину, яка відправлялась Вам разом з товаром (не обов'язково)
  • копія документу (ліцензії), де вказано, щоо СТО, яке проводило установку запчастини, має право займатися ремонтом і обслуговуванням автомобілів (надається СТО)
  • акт виконаних робіт із вказанням списку виконаних робіт і встановлених запчастин (надається СТО)
  • акт дефектації в якому представники СТО мають вказати причину повернення (надається СТО)

Після проведення експертизи і підтвердження гарантійного випадку (до 14 днів), ми повертаємо вартість деталі в повному обсязі або проводимо заміну.

У випадку установки деталей самостійно в "гаражних умовах", всі повернення/обміни необхідно узгодити з менеджером інтернет-магазину. Ймовірність того, що товар будет прийнятий по гарантії дуже низька.

Умови гарантії на електротовари

Перед установкою електричних товарів (датчики, фари та ін.) необхідно перевірити їх на справність в будь-якому сервісному центрі, який має можливість і право проводити таку діагностику.

Якщо діагностика показує, що запчастина несправна, Ви робите повернення за наш рахунок. І на протязі 24 годин після отримання повернення, ми гарантуємо повернення повної вартості товару або заміну на аналогічний товар.

Після установки на автомобіль, електротовари поверненню і обміну не підлягають!

Зверніть увагу! Магазин не здійснює компенсацію послуг СТО по установці/демонтажу запчастин.

Пошкодження товару під час доставки

В разі пошкодження товару під час доставки всі претензії потрібно адресувати перевізнику.

Магазин «В точку» не займається доставкою товарів і не відповідає за дії транспортної компанії.

Проголосувало   13

Новини

27.02.2021 FAW представив електричний мінівен для роботи у таксі FAW представив електричний мінівен для роботи у таксі

​ У роздріб продавати електричний компактвен FAW Bestune NAT китайці не планують. Китайський бренд FAW представив електричний компактвен Bestune NAT (Next Automatic Taxi), який вперше...

27.02.2021 Geely запустила серійне виробництво супутників Geely запустила серійне виробництво супутників

Виробнича потужність підприємства перевищить 500 апаратів на рік. ​ Китайська компанія Geely оголосила про відкриття абсолютно нового підприємства з виробництва космічних супутників для...

26.02.2021 Представлено інтер’єр елітного семимісного кросовера Chery Tiggo 8 PRO Представлено інтер’єр елітного семимісного кросовера Chery Tiggo 8 PRO

Салон семимісного автомобіля відрізняється не тільки простором і місткістю, але і благородною якістю оздоблювальних матеріалів, а також безліччю високотехнологічних рішень. Салон інтер’єру...

26.02.2021 Компанія Chery дала «вічну» гарантію на свої двигуни Компанія Chery дала «вічну» гарантію на свої двигуни

У компанії Chery офіційно повідомили, що тепер на всі силові агрегати діє довічна гарантія. Але поки це рішення поширюється виключно на китайський ринок. ​ У Китаї нова політика...

» Всі новини

.