РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Гарантія та повернення

Не гарантійний випадок

У випадку, якщо по певних причинах товар не підійшов і його не встановлювали на автомобіль, Ви можете його обміняти або повернути на протязі 14 днів після купівлі. Повертаючи товар Ви маєте впевнитись, що товар і упаковка знаходяться в тому ж стані, в якому були отримані.

Гарантійний випадок

Повернення/обмін товарів в гарантійних випадках можливий, якщо установка запчастин проводилась в умовах СТО. В цьому випадку до товару, що повертається потрібно додати такі документи:

  • накладна магазину, яка відправлялась Вам разом з товаром (не обов'язково)
  • копія документу (ліцензії), де вказано, щоо СТО, яке проводило установку запчастини, має право займатися ремонтом і обслуговуванням автомобілів (надається СТО)
  • акт виконаних робіт із вказанням списку виконаних робіт і встановлених запчастин (надається СТО)
  • акт дефектації в якому представники СТО мають вказати причину повернення (надається СТО)

Після проведення експертизи і підтвердження гарантійного випадку (до 14 днів), ми повертаємо вартість деталі в повному обсязі або проводимо заміну.

У випадку установки деталей самостійно в "гаражних умовах", всі повернення/обміни необхідно узгодити з менеджером інтернет-магазину. Ймовірність того, що товар будет прийнятий по гарантії дуже низька.

Умови гарантії на електротовари

Перед установкою електричних товарів (датчики, фари та ін.) необхідно перевірити їх на справність в будь-якому сервісному центрі, який має можливість і право проводити таку діагностику.

Якщо діагностика показує, що запчастина несправна, Ви робите повернення за наш рахунок. І на протязі 24 годин після отримання повернення, ми гарантуємо повернення повної вартості товару або заміну на аналогічний товар.

Після установки на автомобіль, електротовари поверненню і обміну не підлягають!

Зверніть увагу! Магазин не здійснює компенсацію послуг СТО по установці/демонтажу запчастин.

Пошкодження товару під час доставки

В разі пошкодження товару під час доставки всі претензії потрібно адресувати перевізнику.

Магазин «В точку» не займається доставкою товарів і не відповідає за дії транспортної компанії.

Проголосувало   13

Новини

10.05.2021 Новий Haval Jolion вже в Україні Новий Haval Jolion вже в Україні

​ Кросовер Haval Jolion, що прийшов на зміну добре відомому Н2 вперше був представлений публіці на міжнародній виставці в китайському місті Гуанчжоу в листопаді 2020 року. І вже через...

07.05.2021 Наступник Geely Emgrand. Яким він буде? Наступник Geely Emgrand. Яким він буде?

У засобах масової інформації вже з'явилися дані про новий автомобіль компанії Geely, який планують в перспективі випускати на зміну всім відомому Geely Emgrand ЕС7. На сьогодні назва нового...

29.04.2021 Huawei тепер не тільки телефони, а й автомобілі Huawei тепер не тільки телефони, а й автомобілі

На китайському ринку автомобілів з'явився новий гравець - компанія Huawei, добре всім відомий виробник електроніки, правда, поки тільки з одним пропозицією, кросовером Smart Selection SF5. Він...

27.04.2021 Електромобіль в стилі ретро Електромобіль в стилі ретро

Китайський автогігант Great Wall, вірніше його дочірнє підприємство Ora представила на Шанхайському автосалоні новий електричний автомобіль створений в стилі ретро, що своїм зовнішнім виглядом...

» Всі новини

.