РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Гарантія та повернення

Не гарантійний випадок

У випадку, якщо по певних причинах товар не підійшов і його не встановлювали на автомобіль, Ви можете його обміняти або повернути на протязі 14 днів після купівлі. Повертаючи товар Ви маєте впевнитись, що товар і упаковка знаходяться в тому ж стані, в якому були отримані.

Гарантійний випадок

Повернення/обмін товарів в гарантійних випадках можливий, якщо установка запчастин проводилась в умовах СТО. В цьому випадку до товару, що повертається потрібно додати такі документи:

  • накладна магазину, яка відправлялась Вам разом з товаром (не обов'язково)
  • копія документу (ліцензії), де вказано, щоо СТО, яке проводило установку запчастини, має право займатися ремонтом і обслуговуванням автомобілів (надається СТО)
  • акт виконаних робіт із вказанням списку виконаних робіт і встановлених запчастин (надається СТО)
  • акт дефектації в якому представники СТО мають вказати причину повернення (надається СТО)

Після проведення експертизи і підтвердження гарантійного випадку (до 14 днів), ми повертаємо вартість деталі в повному обсязі або проводимо заміну.

У випадку установки деталей самостійно в "гаражних умовах", всі повернення/обміни необхідно узгодити з менеджером інтернет-магазину. Ймовірність того, що товар будет прийнятий по гарантії дуже низька.

Умови гарантії на електротовари

Перед установкою електричних товарів (датчики, фари та ін.) необхідно перевірити їх на справність в будь-якому сервісному центрі, який має можливість і право проводити таку діагностику.

Якщо діагностика показує, що запчастина несправна, Ви робите повернення за наш рахунок. І на протязі 24 годин після отримання повернення, ми гарантуємо повернення повної вартості товару або заміну на аналогічний товар.

Після установки на автомобіль, електротовари поверненню і обміну не підлягають!

Зверніть увагу! Магазин не здійснює компенсацію послуг СТО по установці/демонтажу запчастин.

Пошкодження товару під час доставки

В разі пошкодження товару під час доставки всі претензії потрібно адресувати перевізнику.

Магазин «В точку» не займається доставкою товарів і несе відповідальність за дії транспортної компанії.

Проголосувало   11

Новини

26.04.2018 Почалися продажі седана бізнес-класу Hongqi H5 Почалися продажі седана бізнес-класу Hongqi H5

Пекінський автосалон, який відбувся в квітні 2018 року, вже давно став важливою подією в світі автомобілебудування. З його майданчиків вийшла в світ уже маса нових моделей. На цей раз на...

13.04.2018 Китайський концерн Brilliance представить новий кросовер - Brilliance V7 Китайський концерн Brilliance представить новий кросовер - Brilliance V7

Серед новинок китайського авторинку 2018 року досить помітний новий позашляховик Brilliance V7, прем'єра якого відбудеться 25 квітня 2018 року на Пекінському автошоу. Цей автомобіль вже...

03.04.2018 У Китаї відкриті продажі нового седана Changan Eado DT У Китаї відкриті продажі нового седана Changan Eado DT

Випуском нової моделі китайської машини будь-якої марки зараз нікого не здивуєш. Більш того, багато які з новинок так і залишаються практично непоміченими, в тіні. Але тут інша справа. Changan...

26.03.2018 Китайський позашляховик Karlmann King - автомобіль для мільйонерів Китайський позашляховик Karlmann King - автомобіль для мільйонерів

​ Китайський автомобілебудівний концерн IAT виробляє досить незвичайний автомобіль: броньований позашляховик під назвою Karlmann King (машина отримала своє ім'я на честь короля...

» Всі новини

.