РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Гарантія та повернення

Не гарантійний випадок

У випадку, якщо по певних причинах товар не підійшов і його не встановлювали на автомобіль, Ви можете його обміняти або повернути на протязі 14 днів після купівлі. Повертаючи товар Ви маєте впевнитись, що товар і упаковка знаходяться в тому ж стані, в якому були отримані.

Гарантійний випадок

Повернення/обмін товарів в гарантійних випадках можливий, якщо установка запчастин проводилась в умовах СТО. В цьому випадку до товару, що повертається потрібно додати такі документи:

  • накладна магазину, яка відправлялась Вам разом з товаром (не обов'язково)
  • копія документу (ліцензії), де вказано, щоо СТО, яке проводило установку запчастини, має право займатися ремонтом і обслуговуванням автомобілів (надається СТО)
  • акт виконаних робіт із вказанням списку виконаних робіт і встановлених запчастин (надається СТО)
  • акт дефектації в якому представники СТО мають вказати причину повернення (надається СТО)

Після проведення експертизи і підтвердження гарантійного випадку (до 14 днів), ми повертаємо вартість деталі в повному обсязі або проводимо заміну.

У випадку установки деталей самостійно в "гаражних умовах", всі повернення/обміни необхідно узгодити з менеджером інтернет-магазину. Ймовірність того, що товар будет прийнятий по гарантії дуже низька.

Умови гарантії на електротовари

Перед установкою електричних товарів (датчики, фари та ін.) необхідно перевірити їх на справність в будь-якому сервісному центрі, який має можливість і право проводити таку діагностику.

Якщо діагностика показує, що запчастина несправна, Ви робите повернення за наш рахунок. І на протязі 24 годин після отримання повернення, ми гарантуємо повернення повної вартості товару або заміну на аналогічний товар.

Після установки на автомобіль, електротовари поверненню і обміну не підлягають!

Зверніть увагу! Магазин не здійснює компенсацію послуг СТО по установці/демонтажу запчастин.

Пошкодження товару під час доставки

В разі пошкодження товару під час доставки всі претензії потрібно адресувати перевізнику.

Магазин «В точку» не займається доставкою товарів і не відповідає за дії транспортної компанії.

Проголосувало   17

Новини

04.08.2022 Shenlan – новий бренд китайських автомобілів Shenlan – новий бренд китайських автомобілів

Іменита китайська Changan Automobil (автомобілі преміум класу, у тому числі і для партійної верхівки) спільно з концерном Huawei та компанією Contemporary Amperex Technology (CATL), яка на...

26.07.2022 Китайські вантажні автомобілі на електротязі вже в Україні Китайські вантажні автомобілі на електротязі вже в Україні

В Україну завезли першу, поки що невелику партію вантажних електромобілів компанії JAC. Це JAC N55EV – п'ятитонна вантажівка з переднім приводом та повністю електричною тягою. Зовні він практично...

18.07.2022 Електрокросовер Geometry E вже у продажу Електрокросовер Geometry E вже у продажу

Geometry E – новий автомобіль на електричній тязі від торгової марки Geometry, яка належить світовому гіганту Geely. Чим може ця новинка зацікавити потенційних покупців, що у ній незвичайного?...

08.07.2022 Преміум клас від китайського бренду Hongqi скоро з'явиться в Україні Преміум клас від китайського бренду Hongqi скоро з'явиться в Україні

У другій половині 2022 року в Україні має стартувати продаж трьох моделей преміум-класу від престижного бренду Hongqi. Раніше автомобілі під цією маркою продавалися тільки на китайському ринку,...

» Всі новини

.