РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Гарантія та повернення

Не гарантійний випадок

У випадку, якщо по певних причинах товар не підійшов і його не встановлювали на автомобіль, Ви можете його обміняти або повернути на протязі 14 днів після купівлі. Повертаючи товар Ви маєте впевнитись, що товар і упаковка знаходяться в тому ж стані, в якому були отримані.

Гарантійний випадок

Повернення/обмін товарів в гарантійних випадках можливий, якщо установка запчастин проводилась в умовах СТО. В цьому випадку до товару, що повертається потрібно додати такі документи:

  • накладна магазину, яка відправлялась Вам разом з товаром (не обов'язково)
  • копія документу (ліцензії), де вказано, щоо СТО, яке проводило установку запчастини, має право займатися ремонтом і обслуговуванням автомобілів (надається СТО)
  • акт виконаних робіт із вказанням списку виконаних робіт і встановлених запчастин (надається СТО)
  • акт дефектації в якому представники СТО мають вказати причину повернення (надається СТО)

Після проведення експертизи і підтвердження гарантійного випадку (до 14 днів), ми повертаємо вартість деталі в повному обсязі або проводимо заміну.

У випадку установки деталей самостійно в "гаражних умовах", всі повернення/обміни необхідно узгодити з менеджером інтернет-магазину. Ймовірність того, що товар будет прийнятий по гарантії дуже низька.

Умови гарантії на електротовари

Перед установкою електричних товарів (датчики, фари та ін.) необхідно перевірити їх на справність в будь-якому сервісному центрі, який має можливість і право проводити таку діагностику.

Якщо діагностика показує, що запчастина несправна, Ви робите повернення за наш рахунок. І на протязі 24 годин після отримання повернення, ми гарантуємо повернення повної вартості товару або заміну на аналогічний товар.

Після установки на автомобіль, електротовари поверненню і обміну не підлягають!

Зверніть увагу! Магазин не здійснює компенсацію послуг СТО по установці/демонтажу запчастин.

Пошкодження товару під час доставки

В разі пошкодження товару під час доставки всі претензії потрібно адресувати перевізнику.

Магазин «В точку» не займається доставкою товарів і не відповідає за дії транспортної компанії.

Проголосувало   13

Новини

21.06.2021 Changan готує до випуску гібридну версію флагмана Changan готує до випуску гібридну версію флагмана

Китайський автопром вже давно перестав дивувати своїм «шаленим» розвитком, особливо це стосується сфери гібридних та електромобілів. На цей раз китайський автогігант Changan оголосив...

25.05.2021 Станції швидкої заміни акумуляторів від Geely Станції швидкої заміни акумуляторів від Geely

Китайський автогігант Geely почав роботи зі створення (поки тільки на території Китаю) станцій призначених для швидкої заміни акумуляторів електромобілів. На них можна буде поміняти повністю...

19.05.2021 Таксі робот вже реальність Таксі робот вже реальність

У Китайській Народній Республіці вперше запущений сервіс повністю роботизованих таксі під назвою Apollo Go. сТОЇТЬ за цим ІТ корпорація Baidu, яку цілком виправдано називають «китайським...

13.05.2021 Wey P01 преміальний позашляховик концерну Great Wall Wey P01 преміальний позашляховик концерну Great Wall

Китайський автогігант Great Wall заснував ще один свій суббренд - Wey, під цією назвою планується випуск кросоверів преміального класу. Автомобілі з назвою Wey в Китаї позначаються дійсно як...

» Всі новини

.