РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Заміна шарнірів рівних кутових швидкостей приводів передніх колі

Якщо під час руху автомобіля в поворотах чути стуки в передньому приводі, перевірте шарніри рівних кутових швидкостей. Якщо при погойдуванні рукою валу приводу відчувається люфт або порваний захисний чохол, такий шарнір необхідно замінити Розбирати зовнішній шарнір (Бирфильд) практично не має сенсу. Ця робота трудомістка, а при порваному чохлі потрапила в шарнір бруд вже призвела деталі шарніра в непридатність. Замінювати деталі шарніра окремо не можна, тому найоптимальніше рішення - замінити шарнір в зборі. В крайньому випадку допускається розбирання для заміни мастила внутрішнього шарніра (Три - під) як більш просту і менш схильного до попаданню води і дорожньої грязі Поява слідів мастила на шарнірі вказує на те, що чохол порваний.
Вам будуть потрібні: бокорізи, круглогубці, борідок і молоток.
1. Зніміть привід переднього колеса в зборі (див. «Зняття і установка приводів передніх коліс»).
2. Очистіть деталі і огляньте привід:

- зовнішній шарнір рівних кутових швидкостей повинен повертатися з легким зусиллям без ривків і заїдань, радіальних і осьових люфтів При їх наявності замінити шарнір;

- внутрішній шарнір повинен переміщатися в кутових і осьових напрямках з легким зусиллям, при цьому не повинно відчуватися ривків, заїдань і радіальних люфтів. В іншому випадку замініть внутрішній шарнір;
- захисні чохли зовнішнього і внутрішнього шарнірів не повинні мати тріщин і розривів. Замініть пошкоджені чохли;
- вал приводу коліс не повинен бути деформований. Деформований вал замініть.

3. Для заміни зовнішнього шарніра і його чохла від'єднайте викруткою або перекусіть бокорезами замок хомута кріплення великого чохла зовнішнього шарніра і зніміть хомут.

Примітка
Хомути кріплення захисних чохлів шарнірів рівних кутових швидкостей одноразового використання, при складанні замініть їх новими. Як правило, хомути входять в комплект нового шарніра.

4. Аналогічно зніміть другий хомут кріплення чохла.

5. Посуньте захисний чохол з корпусу шарніра...

6. ...і збийте з валу молотком через борідок обойму шарніра, долаючи зусилля стопорного кільця.

7. Зніміть зовнішній шарнір зі шліців вала.

8. Зніміть захисний чохол

Примітка
При установці шарніра захисний чохол замініть новим. Зазвичай чохол входить в комплект нового шарніра.

9. Зніміть стопорне кільце, вивівши його викруткою з проточки валу.

Примітка
При складанні замініть стопорне кільце новим. Як правило, кільце входить в комплект нового шарніра.

10. Перед установкою нового зовнішнього шарніра заповніть його порожнину мастилом (якщо шарнір не був змазаний виготовлювачем) в кількості близько 100 р. Причому спочатку заповніть корпус шарніра, а потім рівномірно розподіліть решта в гофра чохла.

Примітка
Можна використовувати вітчизняну молібденову мастило ШРУС-4.

11. Встановіть чохол зовнішнього шарніра і шарнір в порядку, зворотному зняттю. При установці шарніра на вал напресовывайте шарнір ударами молотка по хвостовика шарніра через выколотку з м'якого металу до моменту фіксації обойми шарніра стопорним кільцем.

Попередження
Перед закріпленням чохла шарніра великим хомутом відтягніть викруткою край чохла, щоб вирівняти тиск повітря усередині і зовні чохла.

12. Для розбирання й заміни внутрішнього шарніра і його чохла зніміть хомути кріплення чохла шарніра його корпусу...

13. ...і до валу.
14. Якщо розбираєте шарнір для заміни чохла і передбачаєте встановити колишній шарнір оберіть будь-яким способом (наприклад, керн, надфілем або фарбою) взаємне розташування корпусу шарніра і валу приводу.

15. Посуньте чохол з корпусу шарніра

16. ...і від'єднайте корпус від приводу.
17. Позначте положення маточини шарніра відносно вала (див. п. 14).

18. Розтисніть стопорне кільце маточини шарніра...

19. ...і витягніть його з проточки валу.

20. Зніміть з шліців вала маточину з роликами, після чого зніміть з валу захисний чохол.
21. Промийте всі металеві деталі гасом до повного видалення старого мастила.
22. Огляньте ролики, маточину і внутрішню порожнину корпусу. Задири, вм'ятини та корозія не допускаються. Ролики повинні обертатися на своїх підшипниках вільно, без заїдань. Якщо виявлені несправності, замініть шарнір в зборі.
23. Встановіть на вал чохол шарніра і закріпіть його хомутом.
24. Встановіть на шліци вала кулак шарніра, поєднавши завдані при розбиранні мітки, і зафіксуйте її стопорним кільцем.

25. Заповніть порожнину внутрішнього шарніра мастилом в кількості близько 100 р. Причому спочатку заповніть корпус шарніра, а потім рівномірно розподіліть решта в гофра чохла.

Примітка
Можна використовувати вітчизняну молібденову мастило ШРУС-4.

26. Встановіть корпус шарніра, поєднавши завдані при розбиранні мітки.
27. Надягніть на корпус шарніра чохол і за кріпіть його хомутом.

Зміст

.