РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Особливості конструкції трансмісії повнопривідного автомобіля

Частина автомобілів Chery Tiggo випускають з автоматично підключається приводом на задні колеса.
Крутний момент передається до задніх коліс через роздавальну коробку 2 (рис. 6.4), передню карданну передачу 4, електромагнітну муфту 5, задню карданну передачу 6, редуктор 7 заднього моста і приводи 8 задніх коліс.
Роздавальна коробка жорстко прикріплена до картера коробки передач. Приводом для роздавальної коробки служить коробка диференціала.
Роздавальна коробка двоступенева: перша ступінь складена циліндричними ведучої і веденої шестерні, остання з яких, у свою чергу, виконана за одне ціле з конічною гіпоїдною ведучою шестірнею другого ступеня. В зачеплення з ведучою шестірнею другого ступеня входить ведена шестерня, на якій встановлений фланець, службовець для приєднання карданної передачі. Вал веденої конічної шестірні роздавальної коробки спирається на дворядний кульковий підшипник.
Міжосьовий диференціал в роздавальної коробці відсутній, так як функцію перерозподілу моменту між осями в залежності від дорожніх умов виконує електромагнітна муфта, встановлена на підставі кузова.
Порожнини картера роздавальної коробки ущільнені сальниками.
Вали передній і задній карданних передач виготовлені із сталевої тонкостінної труби.
Передній карданний шарнір передньої карданної передачі з'єднаний з веденим валом роздавальної коробки через шліцьове з'єднання. Фланцева вилка заднього карданного шарніра передній карданної передачі приєднана трьома болтами до фланця ведучого вала електромагнітної муфти.
Передній задній шарнір карданної передачі представляє собою шарнір рівних кутових швидкостей. Фланцева вилка заднього карданного шарніра задній карданної передачі приєднана чотирма болтами до фланця ведучого вала редуктора заднього моста.

Рис. 6.4. Схема трансмісії повнопривідного автомобіля: 1 - коробка передач; 2 - роздавальна коробка; 3 - приводи передніх коліс; 4 - передня карданна передача; 5 - електромагнітна муфта; 6 - задня карданна передача; 7 - редуктор заднього моста; 8 - приводи задніх коліс

Електромагнітна муфта передає крутний момент з передньої карданної передачі на задню тільки в тому випадку, коли муфта частково або повністю блокується
сигналу блоку управління повним приводом (при пробуксовці передніх коліс).
Електронний блок керування повним приводом встановлений в салоні автомобіля під сидінням водія. Блок управління отримує наступну інформацію:
- навантаження двигуна (від блоку управління двигуном);
- поздовжнє прискорення автомобіля (від датчика поздовжнього прискорення, розташованого під консоллю панелі приладів);
- швидкість руху автомобіля і різниця значень частоти обертання передніх і задніх коліс (віддавців частоти обертання коліс);
- режим гальмування (від блоку управління антиблокувальною системою гальм).
За результатами обробки отриманої інформації блок перерозподіляє необхідний крутний момент на задній міст, включаючи електромагнітну муфту.
Редуктор заднього моста встановлений на поперечці задньої підвіски.
Порожнину картера редуктора закрита відлитої з алюмінієвого сплаву кришкою. У картері виконані маслоналивное і маслозливний отвори, закриті пробками
Головна передача одноступінчата, гіпоїдна.
У даній конструкції застосований конічний двохсателлітний диференціал шестеренчатого типу. Коробка диференціала нераз'емна. До неї прикріплена ведена шестерня головної
передачі. В коробці диференціала встановлені дві напівосьові шестерні і два сателіта, що знаходяться в постійному зачепленні.
Герметичність картера редуктора заднього моста забезпечена двома сальниками внутрішніх шарнірів приводів задніх коліс і аналогічним по конструкції сальником ведучого вала-шестерні, встановленим у горловині картера редуктора.
Конструкція приводів задніх коліс аналогічна описаній вище в цьому ж розділі конструкції приводів передніх коліс (див. «Приводи передніх коліс»).
Для ремонту роздаточної коробки, редуктора заднього моста і особливо електромагнітної муфти підключення повного приводу потрібні великий набір спеціальних інструментів і відповідна підготовка виконавця, тому в разі необхідності ремонту вказаних агрегатів звертайтеся на спеціалізований сервіс.
Порядок перевірки рівня та заміни масла в роздавальної коробці і редукторі заднього моста описаний в розд. 4 «Технічне обслуговування» (див. «Перевірка рівня і заміна масла в роздавальної коробці»; «Перевірка рівня і заміна масла в редукторі заднього моста»).
Електромагнітна муфта підключення повного приводу не потребує технічного обслуговування протягом усього терміну експлуатації автомобіля.

Зміст

.