РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Перевірка тиску в системі живлення двигуна

Основним показником для визначення справності системи живлення двигуна є тиск палива в паливній рампі.
При недостатньому тиску палива можливі наступні несправності:
- нестійка робота двигуна;
- зупинка двигуна на холостому ходу;
- підвищена або знижена частота обертання колінчастого вала на холостому ходу;
- недостатня прийомистість автомобіля (двигун не розвиває повної потужності);
- ривки і провали в роботі двигуна при русі автомобіля.
Для початку рекомендуємо перевірити надійність електричних контактів в колодках джгутів проводів вузлів системи упорскування, що відповідають за подачу палива (паливний насос, форсунки).

Перевірити тиск палива в системі живлення можна тільки манометром зі шлангом і перехідником для підключення до паливної рампи.
1. Включіть запалення і прислухайтеся - ви повинні почути звук роботи электробензонасоса протягом декількох секунд. Якщо звук роботи электробензонасоса не чути, перевірте електричну ланцюг живлення насоса.

Примітка
Якщо ви включали запалювання три рази без спроби пуску двигуна і в черговий раз електробензонасос не почав працювати, це не є ознакою несправності. Він включиться одночасно з початком пуску двигуна стартером.

2. Зніміть захисний ковпачок штуцера для контролю тиску палива на торці паливної рампи. Зверніть увагу на те, що в ковпачку встановлено ущільнювальне кільце. Якщо кільце порвано або втратила еластичність, замініть кільце або ковпачок.
3. Приєднайте до штуцера паливної рампи манометр з перехідником. Пустіть двигун і перевірте тиск по манометру. Вона повинна складати 300-400 кПа (3,0~4,0 кгс/см2).
При відсутності спеціального перехідника необхідно виконати наступні операції
4. Знизьте тиск в системі живлення (див. «Зниження тиску в системі живлення двигуна»).
5. За допомогою металевого захисного ковпачка вентиля шини виверніть золотник (такий же, як в шині) і вийміть його з штуцера.

Примітка
При вивертання золотника може витекти трохи палива. Витріть його дрантям.

Рекомендація
Манометр можна підключити розрив між паливним шлангом і штуцер паливної рампи.

6 Під'єднайте шланг з манометром і закріпіть шланг на штуцері хомутом. Пустіть двигун і перевірте тиск по манометру.
Можливі наступні причини зниження тиску палива:
- несправний регулятор тиску палива (встановлений в паливному модулі);

- засмічений фільтр тонкого очищення палива...

. або фільтр топливоприемника;

- несправний паливний насос.
7. Зупиніть двигун і знизьте тиск в системі живлення (див. «Зниження тиску в системі живлення двигуна»).
8. Від'єднайте манометр від паливного шланга і від штуцера паливної рампи
9. Під'єднайте паливний шланг до штуцера паливної рампи.

Зміст

.