РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Розділ 8. Рульове управління

На автомобілі Чері Тіго встановлюють рульове управління з рульовим механізмом типу шестірня - рейка, оснащений гідравлічним підсилювачем (рис. 8.1), і з травмозахисною рульовою колонкою (рис. 8.2), що регулюється по куту нахилу. Рульовий привід складається з двох рульових тяг, сполучених кульовими шарнірами з важелями поворотних кулаків передньої підвіски.

Тиск робочої рідини в гідропідсилювачі створюється насосом лопатевого типу, який встановлений на двигуні і наводиться полікліновий ременем. При відмові підсилювача рульового керування, можливість управління автомобілем зберігається, але зусилля на рульовому колесі зростає.
Картер рульового механізму встановлений в моторному відсіку і закріплений болтами на поперечки передньої підвіски.
Вал рульової колонки з'єднаний з валом рульового механізму проміжним валом з двома карданними шарнірами. У верхньому карданному шарнірі (рис. 8.В) проміжного валу встановлено енергопоглинаючий демпфер, підвищує пасивну безпеку.
Рульова колонка оснащена пристроєм проти викрадення в замку запалювання, блокуючим від повороту вал рульового колеса. На рульовій колонці також розміщені органи керування світлом фар, покажчиками повороту, омивачем і очищувача вітрового скла та скла дверей задка, об'єднані в блок підрульових перемикачів.

Рис. 8.1. Рульовий механізм: 1 - наконечник лівої рульової тяги; 2 - ліва рульова тяга; 3, 6 - захисні чохли; 4 - карданний шарнір рульового вала; 5 - рульовий механізм; 7 - ліва рульова тяга; 8 - наконечник рульової тяги правого

 

Рис. 8.2. Рульова колонка: 1 - вал рульової колонки; 2 - кожух рульової колонки; 3. Механізм регулювання положення рульового колеса; 4 - блокуюча рукоятка механізму регулювання положення рульового колеса; 5 - замок запалювання


Зміст

.