РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Перевірка шлангів і з'єднань системи охолодження

1. Відкрийте капот і огляньте підкапотний простір. При огляді двигуна зверніть увагу на наявність охолоджувальної рідини в розширювальному бачку, цілісність гумових шлангів, радіатора і корпусу термостата.

корисні поради

Лопнув шланг тимчасово відновити допоможе липка стрічка.
Особливо добре для цієї мети підходить армована липка стрічка (наприклад, сріблястого кольору), яку можна придбати в автомагазині.

При підтікання охолоджуючої рідини з-під кришки термостата підтягніть болти її кріплення. Якщо підтяжкою болтів усунути підтікання не вдалося, то необхідно зняти кришку, очистити приваленные поверхні і встановити на герметик.

2. Огляньте з'єднання шлангів з радіатором..

3. ...патрубками корпусу і кришки термостата.

4. Огляньте шланги, що з'єднують систему охолодження двигуна з радіатором опалення...

5. ...і дросельним вузлом, місця їх підключення до патрубків. У разі підтікання охолоджуючої рідини замініть хомути кріплення шлангів.
 

Корисні поради
В пробці радіатора встановлені два клапани: впускний і випускний.
Випускний клапан відіграє велику роль у забезпеченні оптимального температурного режиму двигуна. Він підтримує в системі надлишковий тиск не менше 0,07-0,10 МПа (0,7-1,0 кгс/см2), забезпечуючи підвищення температури початку закипання охолоджуючої рідини і попереджаючи інтенсивне пароутворення. На жаль, при заклинюванні клапана при перегріві виникає значне перевищення надлишкового тиску - більше 0,2 МПа (2 кгс/см2), що може призвести до пошкодження радіатора або зриву одного з шлангів. Заклинювання клапана у відкритому положенні призводить до передчасного закипанню охолоджуючої рідини. Тому раз на рік промивайте пробку розширювального бачка проточною водою, а клапан перевіряйте на відсутність залипання. Якщо з'явилися сумніви, замініть пробку.

Зміст

.