РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Зчеплення

На автомобілі Чері Тигоустанавливают сухе однодискове зчеплення з центральною діафрагменної пружиною.

Натискний диск змонтований в сталевому штампованому кожусі, прикріпленому шістьма болтами до маховика двигуна.

Ведений диск встановлений на шліцах первинного вала коробки передач і затиснутий діафрагменної пружиною між маховиком і натискним диском.
Підшипник 2 (рис. 6.1) виключення зчеплення встановлений на напрямній втулці, закріпленого болтами 1 на картері 5 зчеплення. Підшипник переміщається вилкою 4, встановленої на ввернутой в картер зчеплення кульової опори. Вилка з'єднана з підшипником фіксує пружиною. На вільне плече вилки виключення зчеплення впливає шток робочого циліндра 6 гідроприводу виключення зчеплення.
Гідравлічний привод вимикання зчеплення складається з наступних елементів...

...педалі зчеплення, кронштейн якої прикріплений гайками до щита передка кузова...

 

Рис. 6.1. Підшипник і вилка виключення зчеплення: 1 - болт кріплення направляючої втулки; 2 - підшипник виключення зчеплення; 3 - напрямна втулка підшипника виключення зчеплення; 4 - вилка виключення зчеплення; 5 - картер зчеплення; 6 - робочий циліндр гідроприводу виключення зчеплення

 

...головного циліндра, розташованого на щиті передка...

...робочого циліндра, встановленого на картері зчеплення...

...і трубопроводу, що складається з двох сталевих трубок А (друга трубка на фото не видно) і шланга Б.
Головний циліндр з'єднаний шлангом з бачком, встановленим на головному гальмівному циліндрі (бачок загальний для обох головних циліндрів). В гідроприводі вимикання зчеплення використовується гальмівна рідина.

Корисні поради
Для того щоб зчеплення служило довго і безвідмовно, не тримайте постійно ногу на педалі сцеплени. Цю шкідливу звичку часто набувають під час навчання водінню в автошколах з боязні вовреммя не встигнути вимкнути зчеплення під час зупинки автомобіля
Крім втоми ноги, що знаходиться весь час над педаллю зчеплення виявляється хоч трохи, але вижато, при цьому ведений диск пробуксовує і зношується. Крім того, незважаючи на те що вижимний підшипник і розрахований на роботу в режимі постійного обертання, він при натиснутій навіть трохи педалі знаходиться під підвищеним навантаженням, і його ресурс знижується. З цієї ж причини не рекомендуємо подовгу тримати зчеплення у вимкненому стані (наприклад, в пробках). Якщо не доведеться одразу рушати з місця, краще включити нейтральне положення коробки передач і відпустити педаль. Пробуксовку зчеплення легко можна визначити за допомогою тахометра. Якщо під час руху при різкому натисканні на педаль акселератора обороти різко зростають, а потім трохи падають і автомобіль починає розганятися, зчеплення потребує ремонту.


Зміст

.