РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Регулювання приводу гальма стоянки

Для попередньої перевірки правильності регулювання приводу стояночного гальма підніміть важіль приводу вгору до упору, при цьому ви повинні почути приблизно 7-8 клацань храпового пристрою. Якщо кількість клацань не вкладається в зазначений інтервал або автомобіль не утримується стоянковим гальмом (див. «Перевірка стоянкового гальма», с. 69), відрегулюйте привід. Регулювальний вузол привода стоянкового гальма розташований у салоні під облицюванням тунелю статі.
Вам будуть потрібні: інструменти для зняття облицювання тунелю статі, а також ключ «на 10».

1. Зніміть задню частину облицювання тунелю статі (див. «Зняття і установка облицювання тунелю статі»).
2. Вивісите задні колеса і встановіть задню частину автомобіля на опори.

3 Обертайте регулювальну гайку хвостовика тяги вирівнювача за годинниковою стрілкою, нагвинчуючи її на різьбовий хвостовик тяги вирівнювача, і періодично перевіряйте легкість обертання задніх коліс. Навинчивайте регулювальну гайку на хвостовик тяги до моменту появи добре відчутного опору обертанню.
4. Відверніть регулювальну гайку до мо менту повного звільнення задніх колі
5. Перевірте правильність регулювання, для чого підніміть важіль стоянкового гальма вгору до упору і порахуйте клацання храпового механізму. Якщо  клацань менше 7 або більше 9, обертайте регулювальну гайку у потрібну сторону до отримання необхідної кількості клацань

Попередження
Зменшуючи кількість клацань, перевіряйте легкість обертання задніх коліс, щоб не допустити їх пригальмовування механізмами стоянкового гальма.

6. Встановіть автомобіль на колеса, загальмуєте стоянковим гальмом, встановіть важіль управління коробкою передач в нейтральне положення і спробуйте вручну перекотити автомобіль. Якщо це вдалося зробити, привід налаштовано неправильно або несправний. В такому випадку повторіть регулювання, виконуючи її більш ретельно. Якщо і повторна регулювання не призведе до бажаного результату, перевірте зазор і стан гальмівних колодок стоянкових гальмівних механізмів задніх коліс, гальмівних барабанів всередині гальмівних дисків і тросів приводу. Замініть несправні деталі (див. відповідні підрозділи) та відрегулюйте привід стояночного гальма, як описано вище.
7. Встановіть облицювання тунелю статі.

Зміст

.