РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Заміна електромагніту муфти компресора

1.  Стравите холодоагент із системи кондиціонування (див. «Видалення хладагента з системи кондиціювання»,  і зніміть компресор (див. «Зняття і установка компресора кондиціонера»).

2. Зніміть шків приводу (див. «Заміна підшипника шківа привода)

3. З допомогою розтискного знімача зніміть стопорне кільце електромагніту.

Примітка

Для зняття стопорного кільця використовуйте спеціальний разжимной знімач.

4. Виверніть гвинт скоби кріплення джгута проводів до корпусу компресора.

5. Виверніть гвинт кріплення тримача колодки джгута проводів...

6. ...і зніміть електромагніт з посадкового паска передньої кришки компресора.

7. За допомогою омметра перевірте електричне опір обмотки котушки електромагніту і відсутність замикання на корпус. Опір справної котушки повинна бути в межах 3,6-3,8 Ом.

8. Надіньте котушку на передню кришку компресора. Встановіть стопорне кільце.

Примітка

При установці котушки на компресор фіксуючий виступ А на задній поверхні корпусу котушки...

...повинен увійти до поглиблення Б на кришці компресора.

9. Переконайтеся, що стопорне кільце повністю увійшло в проточку на кришці компресора.

10. Напрессуйте шків. При запре совці докладайте зусилля тільки квнутренней обоймі підшипника.

Попередження

Після запресовування перевірте обертання шківа. Шків повинен обертатися безшумно, без заїдань, рівномірно. Не повинно бути зачіпання за корпус електромагніту. Якщо при перевірці виявиться дотик шківа про магніт його необхідно усунути.

11. Встановіть компресор і інші деталі в порядку, зворотному зняттю.
12. Проведіть заправку системи кондиціонування холодоагентом в спеціалізованому центрі по обслуговуванню автомобільних кондиціонерів.

Зміст

.