РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Перевірка рівня і заміна масла в двигуні

Попередження
Перед перевіркою рівня масла після поїздки зупиніть двигун і почекайте 5-10 хвилин, поки масло не зіллється в піддон блоку циліндрів. Доливайте олію тієї ж марки, в'язкості і класу якості, як і у використаного раніше.
Рівень масла в картері двигуна не повинен перевищувати верхню позначку, інакше можливі течі через прокладки і сальники, підвищена витрата масла. Перевіряйте рівень, встановивши автомобіль на рівній горизонтальній площадці.

Перевірка рівня масла проводиться в наступному порядку.

1, Вийміть покажчик (щуп), протріть його чистою ганчіркою і знову вставити на місце.
2. Повторно вийміть покажчик (щуп). Рівень масляної плівки повинен бути між верхньою і нижньою мітками. Якщо рівень масла наближається до нижньої позначки або нижче її, долийте масло
3. Для доливання масла виверніть (проти годинникової стрілки) пробку маслоналивной горловини, розташованої на кришці головки блоку циліндрів. Потім залийте масло в двигун, контролюючи за допомогою покажчика його рівень. Перед тим як виймати покажчик, почекайте 2~3 хвилини, щоб дати маслу стекти в картер.
4. Після того як рівень масла досягне необхідного, вверніть пробку горловини в кришку до характерного клацання.
Заміна масла і масляного фільтра
проводиться в наступному порядку.

Рекомендація
Згідно рекомендації заводу-виго - товителя замінювати масло в двигуні і масляний фільтр слід через кожні 10 тис. км пробігу або через 1 рік експлуатації (залежно від того, що настане раніше).

Корисні поради
У важких умовах експлуатації у великому місті чи сильно запиленій місцевості замінюйте масло і фільтр через кожні 7500 км
Масло зливайте після поїздки, поки двигун ще не охолов. Якщо двигун холодний, пустіть і прогрійте його до робочої температури. Заливайте масло тієї ж марки, що і в олії, яке було в двигуні. Якщо ви все ж вирішили замінити марку масла, промийте систему змащення промивним маслом або олією тієї марки, яка буде використовуватися. Для цього після зливу старого масла залийте нове до нижньої мітки маслоизмерительного щупа. Пустіть двигун і дайте йому попрацювати 10 хв на холостому ходу. Злийте масло і тільки після цього замінити масляний фільтр. Тепер можете залити нове масло до необхідного рівня (до верхньої мітки на щупі).

Попередження
Не зливайте відпрацьоване масло на землю.

1. Очистити металевою щіткою, а потім ганчіркою пробку зливного отвору на масляному картері двигуна
2. Підставте під пробку ємність для сливаемого масла.
3. Виверніть пробку зливного отвору і злийте масло.

Попередження
Будьте обережні: масло гаряче.

4. Укрутіть пробку.

Примітка
Пробка ущільнена алюмінієвої шайбою. Якщо шайба сильно обтиснута, обов'язково замініть її
.

5. Строньте з місця спеціальним ключем масляний фільтр і рукою відверніть його.

6. Якщо ущільнювальне кільце нового фільтру не опрацьовано виробником консистентним мастилом або тальком, змастіть кільце чистим моторним маслом і загорніть фільтр на місце (руками без застосування інструменту) на 3/4 обороту з моменту дотику кільця і фланця блоку циліндрів.
7. Виверніть пробку маслоналивной горловини і залийте чисте моторне масло, контролюючи за допомогою покажчика його рівень Перед тим як виймати покажчик, почекайте 2-3 хвилини, щоб дати маслу стекти в картер. Встановіть на місце пробку маслоналивной горловини.
8. Пустіть двигун і дайте йому попрацювати на холостому ходу кілька хвилин (сигнальна лампа аварійного падіння тиску масла повинна згаснути через 2-3 секунди після пуску двигуна). Під час роботи двигуна перевірте, чи немає витоків масла з-під пробки зливного отвору і масляного фільтра. Зупиніть двигун, перевірте рівень масла, при необхідності долийте масло, підтягніть пробку зливного отвору і фільтр.

Зміст

.