Системи вентиляції, опалення і кондиціонування повітря, встановлені на автомобілі, ефективно діють при закритих вікнах. Вони являють собою єдиний комплекс, що забезпечує максимально комфортні умови в автомобілі. Температура в салоні регулюється змішуванням холодного і гарячого повітря. Блок охолодження системи кондиціонування знижує температуру та вологість повітря і очищає його від пилу. Опалювач підв температуру повітря при будь-яких режимах роботи системи
Комплекс забезпечує малоинерционное регулювання температури повітря, практично не залежить від швидкості руху автомобіля. Кількість надходить в салон повітря в основному визначається режимом роботи вентилятора, тому його потрібно включати навіть під час руху з високою швидкістю.
Зовнішнє повітря може надходити в салон через вікна дверей при опущених стеклах і воздухонагнетатель, повітрозабірник якого розташований перед вітровим склом. Повітря з воздухонагнетателя може надходити в салон автомобіля через сопла обдування вітрового скла, бічні і центральні сопла, нижні сопла корпусу обігрівача.
Об'єм, температуру, напрямок і інтенсивність повітряних потоків регулюють перемикачами, встановленими в блоці управління систем опалення, вентиляції та кондиціонування.
Напрямок потоку повітря через бічні і центральні сопла можна змінювати поворотом дефлекторів (у вертикальному напрямку) і стулок (в горизонтальному напрямку).
Для зміни температури надходить в салон повітря обертайте рукоятку регулятора температури. Синя частина шкали відповідає подачі максимально охолодженого повітря, червона - подачі максимально підігрітого. При середньому положенні рукоятки (біла частина шкали) в салон подається повітря з температурою навколишнього середовища.
Для збільшення інтенсивності подачі повітря в салон під час руху і забезпечення подачі повітря в нерухомий автомобіль увімкніть рукоятку перемикача один з чотирьох режимів роботи вентилятора воздухонагнетателя.
Для зміни напрямку подачі повітря виберіть рукоятку регулятора розподілу потоків повітря один з п'яти варіантів (за годинниковою стрілкою):
- подача повітря у верхню частину салону (через бічні і центральні сопла панелі приладів);
- подача повітря у верхню і нижню частини салону (через бічні і центральні сопла панелі приладів, а також через нижні сопла корпусу обігрівача);
- подача повітря в нижню частину салону (через нижні сопла корпусу обігрівача);
- подача повітря в нижню частину салону (через нижні сопла корпусу обігрівача) і на вітрове скло (через сопла обдування вітрового скла);
- подача повітря на вітрове скло (через сопла обдування вітрового скла).
Для охолодження повітря, що надходить в салон автомобіля, натисніть на кнопку включення кондиціонера (якщо він встановлений на автомобілі) - в ній загориться контрольна лампа. Для виключення кондиціонера повторно натисніть на кнопку.
Примітка
Кондиціонер не включиться, якщо перемикач режимів роботи вентилятора воздухонагнетателя встановлений в положення «ОРР» (вентилятор вимкнений) або температура навколишнього повітря нижче О °С. Це не є ознакою несправності, а передбачено конструкцією.
Попередження
Включення кондиціонера під час роботи двигуна у важких умовах (затяжні підйоми, інтенсивне міське рух тощо) може призвести до перегріву двигуна. Слідкуйте за показаннями покажчика температури охолодної рідини: якщо температура перевищує допустиме значення, вимкніть кондиціонер. При тривалих поїздках в умовах міського руху, ефективність роботи кондиціонера може знизитися через напруженого теплового режиму двигуна. Це не є ознакою несправності, при русі в нормальних дорожніх умовах кондиціонер буде працювати ефективно.
Для включення режиму рециркуляції натисніть на кнопку включення цього режиму - в кнопці загориться контрольна лампа. Для вимикання режиму рециркуляції повторно натисніть на кнопку. При включеному режимі рециркуляції зовнішнє повітря не надходить у салон, а вентилятор воздухонагнетателя забезпечує циркуляцію повітря всередині салону. Цей режим використовують для швидкого прогріву салону в холодний час року, а також при підвищеній запиленості та загазованості навколишнього повітря.
Попередження
Не рекомендується тривале включення режиму рециркуляції під час руху автомобіля, так як це зазвичай призводить до запітніння стекол.
Для швидкого усунення запотівання скла дверей задка натисніть на кнопку вмикача електрообігріву скла двері. При натисканні на кнопку вимикача (двигун повинен працювати) включається электробогрев скла, одночасно з ним спалахує контрольна лампа на кнопці. При повторному натисканні на кнопку обігрівач вимикається і контрольна лампа гасне.
Попередження
Нагрівальний елемент споживає дуже великий струм. Щоб уникнути надмірного розряду акумуляторної батареї вмикайте електрообігрів при працюючому двигуні і тільки на час, необхідний для усунення запотівання скла.
Для того щоб не пошкодити нитки обігрівача, не використовуйте для очищення внутрішньої сторони скла скребки та інші гострі предмети, а також миючі засоби з абразивними речовинами.
Система опалення і вентиляції працює в наступних основних режимах:
- максимальний режим охолодження.
Використовується в жарку погоду і після тривалої стоянки на солнцедля швидкого охолодження повітря в салоні. У цьому випадку перед включенням кондиціонера рекомендується ненадовго відкрити вікна, щоб видалити із салону нагріте повітря. Рукоятку перемикача інтенсивності подачі повітря в салон встановіть в положення «4». Рукоятку регулятора розподілу потоків повітря встановіть в положення V Рукоятку регулятора температури встановіть в крайнє ліве положення синьої частини шкали. Вимикачі кондиціонера та рециркуляції повітря повинні бути включені.
- нормальний режим охолодження. Використовується при поїздках по місту і за містом при помірно теплої погоди. Рукоятку перемикача інтенсивності подачі повітря в салон встановіть в положення «2». Рукоятку регулятора розподілу потоків повітря встановіть в положення ч> Рукоятку регулятора температури встановіть в крайнє праве положення синьої частини шкали Вимикач кондиціонера повинен бути включений, а вимикач рециркуляції - вимкнено;
- режим вентиляції. Використовується в міжсезоння, для якого характерні знижена температура і брак сонячного світла. Рукоятку перемикача інтенсивності подачі повітря в салон встановіть в положення «2». Рукоятку регулятора розподілу потоків повітря встановіть в положення V'-. Рукоятку регулятора температури встановіть в середнє положення білій частині шкали. Вимикачі кондиціонера і рециркуляції повинні бути вимкнені,
- максимальний режим опалення. Використовується при дуже низькій температурі навколишнього середовища і для швидкого прогрівання повітря в салоні після тривалої стоянки. Рукоятку перемикача інтенсивності подачі повітря в салон встановіть в положення «4». Рукоятку регулятора розподілу потоків повітря встановіть в положення V Рукоятку регулятора температури встановіть в крайнє праве положення червоній частині шкали. Вимикач кондиціонера повинен бути вимкнений, а вимикач рециркуляції - включений;
- нормальний режим опалення. Використовується в холодну пору року для підтримки оптимальної температури повітря в салоні після його інтенсивного прогрівання в максимальному режимі опалення Рукоятку
перемикача інтенсивності подачі повітря в салон встановіть в положення «2». Рукоятку регулятора розподілу потоків повітря встановіть в положення V Рукоятку регулятора температури встановіть в крайнє ліве положення частини червоної шкали Вимикачі кондиціонера та рециркуляції повітря повинні бути вимкнені;
- режим обдування вітрового скла і стекол передніх дверей. Використовується для швидкого усунення запотівання стекол при підвищеній вологості повітря. Рукоятку перемикача інтенсивності подачі повітря в салон встановіть в положення «2». Рукоятку регулятора розподілу потоків повітря встановіть в положення Ф. Рукоятку регулятора температури встановіть в крайнє ліве положення частини червоної шкали Вимикач кондиціонера може знаходитися в будь-якому положенні в залежності від температури навколишнього середовища, а вимикач рециркуляції повинен бути вимкнений.
Примітка
Для того щоб стекла не запітніли в дощову погоду, увімкніть режим їх охолодження при вимкненому опалювачі, так як різниця значень температури поверхні скла і подаваного повітря може викликати конденсацію вологи.