РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Заміна колодок гальмівного механізму передніх коліс

Перевіряйте стан гальмівних колодок при кожному технічному обслуговуванні (см «Перевірка ступеня зносу гальмівних колодок і дисків»)
Мінімально допустима товщина передньої гальмівної колодки з фрикційною накладкою -14 мм
Колодки треба замінити в наступних випадках:
- товщина фрикційних накладок менше допустимої;
- поверхня накладок замаслена;
- фрикційна накладка відшарувалася від основи,

- на накладках з'явилися глибокі борозни й відколи.
Вам будуть потрібні: ключі «на 12», розсувні пасатижі, викрутка з плоским лезом.

Примітка
На внутрішніх колодках передніх гальм встановлені індикатори зносу. При досягненні мінімально допустимої товщини накладок під час гальмування контакт індикатора зносу стикається з гальмівним диском, замикаючи електричну ланцюг контрольної лампи гальм в комбінації приладів, що сигналізує про настання граничного зносу накладок гальмівних колодок.

Попередження
Замінюйте гальмівні колодки передніх гальмівних механізмів тільки комплектом - 4 шт. (по два на кожну сторону).
Перед заміною гальмівних колодок перевірити рівень гальмівної рідини в бачку головного гальмового циліндра. Якщо рівень близький до позначки «МАХ», необхідно відкачати частина рідини (наприклад, медичним шприцом або гумовою грушею), тому що після заміни зношених колодок новими рівень підніметься.

1. Загальмуєте автомобіль стоянковим гальмом і встановіть упорні бруски під задні колеса.
2. Зніміть переднє колесо.

3. Очистіть гальмівний механізм від бруду і зніміть запірну скобу з проміжного фіксатора шланга.

4. Витягніть шланг з отвори кронштейна на амортизаторной стійки. 
5. Якщо рівень гальмівної рідини в бачку головного гальмового циліндра перебуває на підписі «МАХ» або наближається до неї, відкачайте з бачка трохи рідини. Інакше вона поллється через шланг при встановленні нових колодок.

6. Очистіть від бруду гальмівний механізм.

7. Ключем «на 12» виверніть нижній болт кріплення супорта.

8. Розгорніть супорт вгору навколо осі верхнього направляючого пальця і зніміть гальмівні колодки.

Примітка

Поверхня фрикційних накладок не повинна бути замаслена, з глибокими ризиками і відколами. Накладка має бути міцно з'єднана з основою колодки.

9. Перевірте товщину (див. «Перевірка ступеня зносу гальмівних колодок і дисків») і стан фрикційних накладок гальмівних колодок.
10. Очистіть від бруду та іржі деталі гальма, особливо посадочні місця направляючої гальмівних колодок. Робіть це обережно, щоб не пошкодити захисний чохол циліндра.

корисні поради

При кожній заміні гальмівних колодок в обов'язковому порядку перевіряйте стан захисних гумових чохлів направляючого пальця і переміщення супорта щодо направляючої гальмівних колодок. Якщо переміщення утруднено, змастіть консистентним мастилом направляючі пальці супорта.

 

11. Вийміть направляючий палець, змастіть його мастилом УНИОЛ-1 і закладіть мастило в порожнину чохла.

12. Встановіть палець в направляючу колодок в порядку, зворотному зняттю.

13. Якщо з'явилися ознаки старіння гуми, замініть захисні чохли направляючих пальців.

Примітка

Зніміть і перевірте стан проти - воскрипных пластин. При зносі, деформації або корозії замініть їх.

14, При встановленні нових колодок акуратно вставте поршень в циліндр. Для цього зручно користуватися розсувними пассатижами.

Так виглядають гальмівні колодки переднього гальмівного механізму: А - колодка джгута індикатора зносу колодок; Б - внутрішня гальмівна колодка; В - зовнішня гальмівна колодка.

15. Встановіть в направляючу нові гальмівні колодки. Натискні пружини повинні бути встановлені паралельно верхньому краю колодок (супорта гальмівного механізму для наочності знято).

16. Вставте в поршень противоскрипную пластину.
17. Проведіть джгут датчика зносу колодок у вікно скоби, поверніть корпус скоби вниз і загорніть нижній болт кріплення, притримуючи ключем направляючий палець за шестигранник.
18. З'єднайте колодку джгута датчика зносу.
19. Встановіть колесо і опустіть автомобіль на землю, після чого натисніть кілька разів на педаль гальма для установки поршня в робоче положення. Перевірити рівень гальмівної рідини в бачку і при необхідності доведіть його до норми.

корисні поради
Замінивши зношені гальмівні колодки новими, не поспішайте одразу виїжджати на жваві магістралі. Не виключено, що при першому ж інтенсивному гальмуванні ви будете неприємно вражені низькою ефективністю гальм, хоча колодки поставили фірмові. Гальмівні диски теж зношуються, і нові колодки стосуються їх тільки краями, практично не гальмуючи. Виберіть тиху вуличку або проїзд без автомобілів і кілька разів плавно загальмуйте, щоб колодки притерлися до диска і стали прилягати всією поверхнею. Заодно оцініть і ефективність гальм. Намагайтеся не гальмувати різко хоча б перші сто кілометрів. При сильному нагріванні неприработанных колодок верхній шар їх накладок підгорає і гальма довго не будуть максимально ефективними.

 

 

Зміст

.