РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Перевірка коліс

Вам будуть потрібні: манометр, насос, штангенциркуль.

Корисні поради
Періодично перевіряйте тиск повітря в шинах (Табл 4.2). Підвищений чи знижений тиск призводить до передчасного зносу шин, погіршення керованості і стійкості автомобіля.

Позначення в таблиці:
П - перевірка (при необхідності заміна/доливання/регулювання/мастило); 3 - заміна.

Рекомендуємо користуватися ножним насосом з вбудованим манометром. Для того щоб шини зношувалися рівномірно, через кожні 10 тис. км пробігу переставляйте колеса. Крім того, через кожні 20 тис. км пробігу балансуйте колеса і перевіряйте кути установки передніх коліс. Для цього зверніться у спеціалізовану майстерню.

Примітка

На середній стійці кузова (в отворі дверей водія) розташована наклейка, на якій зазначено тиск повітря в шинах при різному завантаженні автомобіля.

Попередження
Всі роботи по ремонту коліс проводите в спеціалізованих майстернях. Перевірте, щоб після ремонту колесо було отбалансировано. Експлуатація шин із зношеним протектором може призвести до аварії.

1. Зніміть ковпачок вентиля.

2. Перевірте тиск повітря в шині Для цього скиньте показання манометра на нуль, натиснувши на спеціальну кнопку на його корпусі, приєднайте манометр до вентиля і натисніть на золотник наконечником манометра.

3. Якщо тиск менше необхідного, приєднайте наконечник шланга насоса або компресора до вентиля і підкачайте повітря, контролюючи тиск по манометру.

4. Якщо тиск більше необхідного, натисніть спеціальним виступом манометра на наконечник золотника і випустіть повітря з шини. Заміряйте манометром тиск. Повторюючи ці операції, доведіть тиск до норми.

5. Якщо ви помітили, що тиск повітря в шинах постійно падає, спробуйте тугіше загорнути золотник з допомогою ковпачка з ключем.

Примітка

Так виглядає захисний ковпачок з ключем для затягування золотника.

Попередження
щоб уникнути забруднення золотників не експлуатуйте автомобіль без захисних ковпачків. Якщо ковпачки були загублені, обов'язково встановіть нові.
6. Для того щоб перевірити герметичність золотника, намочіть отвір вентиля.

7 Якщо з'явилися пухирці повітря, що виходить, замініть золотник, вивернувши несправний за допомогою ковпачка з ключем.

8. Виміряйте штангенциркулем залишкову глибину протектора. Якщо глибина протектора 1,6 мм або менше, замініть шину.

9. Якщо під рукою немає штангенциркуля, то глибину протектора можна перевірити візуально за індикаторами зносу шини у вигляді суцільних поперечних смуг на протекторі

Примітка

Місця розташування індикаторів помічені на боковині шини трикутником або літерами «TWI».

10. Перевірте затяжку гайок кріплення колеса. Момент затягування гайок кріплення колеса - 100-120 Н-м.

Зміст

.