РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Розбирання двигуна

Вам будуть потрібні: ключі «на 10», «на 12», «на 14», «на 17», «на 19», «на 32», торцеві головки «на 8», «на 10», «на 13», «на 18», інструменти, необхідні для зняття водяного і масляного насосів, головки блоку циліндрів, а також викрутка, молоток, знімач масляного фільтра, пристосування для ви - пресування поршневого пальця або відповідна оправлення, пасатижі.
Корисний рада
6. Зніміть з блоку циліндрів двигуна прокладку фланця картера зчеплення.
7. Стисніть пасатижами відігнуті вушка хомута шланга теплообмінника системи змащення двигуна...
Якщо є можливість, працюйте на спеціальному поворотному стенді, що забезпечує доступ до двигуна з усіх боків, так як двигун дуже важко фіксувати від переміщення при відверненні деталей кріплення, затягнутих великим моментом.
1. Зніміть двигун з автомобіля (див. «Зняття і установка двигуна»).
2. Зніміть стартер (див. «Зняття і установка стартера»).
3. Від'єднайте від двигуна коробку передач, вивернувши гвинти її кріплення до двигуна (див. «Зняття і установка коробки передач»).
4. Зніміть зчеплення до маховика (див. «Зняття і установка зчеплення»).

5. Зніміть маховик (див. «Зняття, дефектовка і установка маховика»).

6. Зніміть з блоку циліндрів двигуна прокладку фланця картера зчеплення.

7. Стисніть пасатижами відігнуті вушка хомута шланга теплообмінника системи змащення двигуна...

8. ...посуньте хомут по шлангу і зніміть шланг з патрубка теплообмінника.

9. Аналогічним чином зніміть другий кінець шланга з патрубка водорозподільної труби.

10. Зніміть компресор кондиціонера (див. «Зняття і установка компресора кондиціонера»).

11. Виверніть три болта кріплення кронштейна компресора кондиціонера...

12. ...і зніміть кронштейн.

13. Виверніть чотири болта кріплення теплообмінника системи змащення двигуна...

14. ...зніміть теплообмінник в зборі з масляним фільтром...

15. ...і встановлену під ним прокладку.

16. Зніміть насос гідропідсилювача рульового управління (див. «Заміна насоса гідропідсилювача рульового управління»).

17. Виверніть три болта кріплення кронштейна генератора...

18. ...і зніміть кронштейн.

19. Виверніть болт кріплення проміжного ролика ременя приводу допоміжних агрегатів...

20. ...і зніміть ролик.
21. Зніміть привід газорозподільного механізму (див. «Заміна і регулювання натягу ременя приводу газорозподільного механізму»).
22. Зніміть головку блоку циліндрів (див. «Заміна прокладки головки блоку циліндрів»).

23. Зніміть масляний насос (див. «Зняття і установка масляного насоса»).

24. Зніміть водяний насос (див. «Заміна водяного насоса»).

25. Зніміть масляний картер (див. «Заміна ущільнення масляного картера»).

26. ...виверніть болт кріплення водорозподільної труби...

27. ...і зніміть її.
28. Зніміть датчик детонації. Дивись («Перевірка і заміна датчиків системи керування двигуном').

29. Виверніть три болта кріплення маслоприемника...

30. ...і зніміть маслоприемник...

31. ...і встановлене під ним ущільнювальне кільце.

32. Виверніть шість болтів кріплення маслоотражательного щитка...

33. ...і зніміть щиток.

корисні поради
При розбиранні кривошипно-шатунного механізму і поршневої групи позначте поршні, шатуни, вкладиші корінних і шатунних підшипників, щоб при складанні встановити працездатні деталі на колишні місця.

34. Виверніть два болти кріплення кришки шатуна будь-якого циліндра...

35. ...і зніміть кришку з вкладишем.

Попередження
Кришка і шатун виготовлені з єдиної виливки і мають «колотий» стик, тому кришки шатунів невзаємозамінні. Однак шатун і кришка не промарковані номерами циліндрів. Обов'язково промаркіруйте їх будь-яким доступним способом (наприклад, кернением), щоб при складанні встановити на колишні місця. Цифри маркування на шатуні й кришці повинні бути розташовані з однієї сторони.

36. Натисніть дерев'яним бруском (ручкою молотка) на шатун...

37. ...і вийміть поршень з шатуном з циліндра в бік верхньої площини блоку циліндрів.
38. Аналогічно зніміть поршні і шатуни інших циліндрів, провертаючи колінчастий вал для доступу до болтів кришок шатунів.

39. Виверніть двадцять болтів кріплення підсилювача блоку циліндрів..

40. ...і зніміть підсилювач.

41. Вийміть з гнізда блоку циліндрів задній сальник колінчастого валу.

42. Зніміть колінвал.

43. Зніміть наполегливі півкільця з четвертої опори колінчастого валу

44. Зніміть вкладиші з усіх шатунів...

45. ...з їх кришок...

46. ...з усіх ліжок в підсилювачі...

47. ...і в блоці циліндрів.

48. Розтисніть верхнє компресійне кільце і зніміть його.
49. Аналогічно зніміть нижнє компресійне кільце...

50. ...потім верхнє кільце, розширювач і нижнє кільце складеного маслосъемного кільця.

51 Выпрессуйте палець з верхньої головки шатуна.

корисні поради
Позначте деталі. Якщо вони не пошкоджені і мало зношені, їх можна використовувати, встановивши на колишні місця.

 

Зміст

.