Основним показником справності системи живлення двигуна є тиск палива в паливній рампі Але для початку рекомендуємо перевірити стан повітряного фільтра (див. «Заміна фільтруючого елемента повітряного фільтра», с. 59), так як ця процедура проста і не займає багато часу. Після того як ви переконаєтеся в чистоті повітряного фільтра, перевірити надійність електричних контактів в колодках джгутів проводів вузлів системи упорскування, що відповідають за подачу палива (електробензонасос, форсунки).
Перевірка тиску палива в паливній рампі двигуна можлива тільки при наявності манометра з набором перехідників для підключення до паливного трубопроводу.
1. Включіть запалення і прислухайтеся: протягом декількох секунд, ви повинні почути звук роботи электробензонасоса. Якщо його не чути, перевірте електричну ланцюг живлення электробензонасоса.
Попередження
Майте на увазі, що електробензонасос не включається, якщо в системі паливоподачі є тиск. Іншими словами, якщо ви попередньо вже включали запалювання і намагалися пустити двигун, то справний електробензонасос повинен був створити тиск в системі і його невключення в даному випадку не є несправністю.
2. Процедура перевірки тиску палива описано в розд. 5 «Двигун» (див. «Перевірка тиску палива в системі живлення», с. 120). При працюючому на холостому ходу двигуні тиск у паливопроводі має бути близько 3 кгс/смч Можливі наступні причини зниження тиску:
- засмічений паливний фільтр;
- несправний паливний насос. В модуль паливного насоса вбудований регулятор тиску палива, несправність якого, як і несправність самого насоса, може бути причиною падіння тиску. В обох випадках паливний насос треба зняти з автомобіля для ремонту.
Способи усунення цих несправностей ви знайдете в розд. 5 «Двигун» (див. «Система живлення двигуна»)