РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Заміна рульового механізму

Рульовий механізм знімають для ремонту або заміни. Однак враховуйте, що рульовий механізм - це найважливіший елемент забезпечення безпеки руху. Низькоякісний ремонт механізму може привест тяжких наслідків, тому при необхідності ремонтуйте його тільки в спеціалізованій майстерні або замінюйте новими.
Вам будуть потрібні: ключі на  «13» і «19», торцева головка на «15», викрутка з плоским лезом.

1. Зніміть поперечку передньої підвіски у зборі з рульовим механізмом, штангою стабілізатора і важелями (див. «Зняття і установка поперечки передньої підвіски»).

2. Виверніть болт кріплення тримача шланга високого тиску до картера рульового механізму.

3. Відверніть накидну гайку наконечника шланга високого тиску...

4. ...і від'єднайте шланг від рульового механізму.

5. Зніміть з наконечника шланга високого тиску гумове ущільнювальне кільце.

Примітка

При кожному від'єднання шланга високого тиску ущільнювальне кільце замінюйте новими.

6. Виверніть болти кріплення рульового механізму до поперечці зліва...

8. ...після чого зніміть рульовий механізм з поперечки.

9. Якщо рульовий механізм знімається не для заміни, позначте положення нижнього шарніра проміжного рульового вала на валу рульового механізму, щоб при складанні встановити деталі в тому ж положенні.

10. Виверніть болт клеммового проміжного з'єднання рульового вала з валом рульового механізму...

11. ...і зніміть проміжний рульовий вал з карданним шарніром.

 

12. У разі необхідності заміни трубопроводів рульового механізму відверніть гайки їх кріплення до розподільника і картеру механізму...11. ...і зніміть проміжний рульовий вал з карданним шарніром.

13. Після чого зніміть трубопроводи.

Примітка
При кожному знятті трубопроводів замінюйте їх гумові ущільнювальні кільця новими
.

14. При необхідності зніміть наконечники і захисні чохли рульових тяг (див. «Заміна зовнішнього наконечника рульової тяги»; «Заміна захисних чохлів рульових тяг»).
15. Встановіть деталі в порядку, зворотному зняттю. При установці рульового механізму зверніть увагу на те, щоб рейка перебувала в середньому (нейтральному) положенні, а положення рульового колеса відповідало прямолінійному руху.
16. Заповніть рідиною і прокачайте систему гідропідсилювача рульового управління (см, «Прокачування системи гідропідсилювача рульового управління»).
17. Перевірте і при необхідності відрегулюйте кути установки передніх коліс (див. «Перевірка і регулювання кутів установки коліс»)

 

Зміст

.