РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Двигун заглох під час руху

Рано чи пізно кожен водій може потрапити в ситуацію, коли автомобіль, ще кілька митей тому підпорядковувався всім командам, раптом перестає реагувати на натискання педалі «газу», а на приладовій панелі загоряються червоні вогники. Двигун перестав працювати, автомобіль втрачає швидкість. Що робити в такій ситуації?
Найголовніше - не нервуйте! Увімкніть аварійну сигналізацію, вичавіть педаль зчеплення і, використовуючи інерцію автомобіля, постарайтеся обережно переміститися до краю проїзної частини та зупинитися
можна правіше біля узбіччя, а якщо можливо - за межами проїзної частини.

Попередження
Врахуйте, що при непрацюючому двигуні ефективність гальмівної системи автомобіля знижується і для гальмування може знадобитися більше зусилля на гальмовій педалі. Те ж саме відбувається з рульовим керуванням, обладнаним гідропідсилювачем.


Увімкніть стоянкове гальмо; якщо автомобіль зупинився на ухилі, використовуйте противідкатні упори. За складних умов руху на заміських дорогах виставте знак аварійної зупинки, як це передбачено Правилами дорожнього руху. Тепер необхідно виявити і усунути виниклу несправність.
Існують дві основні причини:
- не працює система запалювання:
- не працює система живлення.
Для початку з'ясуйте, чи є бензин в баку. Включіть запалення і подивіться на покажчик рівня палива. Якщо стрілка покажчика показує наявність палива, а сигнальна лампа резервного залишку палива в комбінації приладів не горить, можна припустити, що бензин в баку є Відкрийте капот і уважно огляньте підкапотний простір. Зверніть увагу на цілість всіх агрегатів. Перевірте, чи на місці всі дроти, чи немає обірваних, що згоріли, з пошкодженою ізоляцією. Огляньте бензинові шланги, паливну рампу чи немає патьоків бензину.

Попередження
Якщо підтікає бензин, ні в якому разі не пускайте двигун до повного усунення несправності!


Огляньте розширювальний бачок системи охолодження - не витекла чи охолоджуюча рідина Перевірте рівень масла в картері двигуна. Якщо все в порядку, приступайте до перевірки систем запалення і живлення, яка описана раніше, але перед цим перевірте стан ременя приводу газорозподільного механізму. При оборванном ремені двигун не буде пускатися без видимих причин.
Крім того, раптову зупинку двигуна і неможливість подальшого пуску може викликати відмова датчика положення колінчастого валу або від'єднання від нього колодки джгута проводів

Зміст

.