РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Перевірка технічного стану деталей задньої підвіски на автомобілі

Всі роботи проводите знизу автомобн встановленого на підйомнику або оглядового і канаві (з вивішеними задніми колесами;.
З'ясуйте, чи немає на деталях подвескии тріщин або слідів зачіпання про дорожні перешкоди або кузов, деформації важелів, штанги стабілізатора, деталей захисту кузова в місцях кріплення вузлів і деталей підвіски.

Перевірити стан гумових шарнірів, гумових подушок, а також стан (осідання) верхніх опор телескопічних стійок підвіски.
Резинометалічні шарніри і гумові подушки підлягають заміні при розривах і односторонньому выпучивании гуми, а також при підрізанні їх торцевих поверхонь.
Розташування елементів задньої підвіски на автомобілі показано на рис. 4.4
На гумово шарнірах не допускаються:
- ознаки старіння, тріщини;
- одностороннє випучіваніе гумового масиву.
Дефектні деталі замінити.
Перевірте відсутність механічних пошкоджень (деформацій, тріщин і т. п.) елементів підвіски.

1. Перевірте за допомогою монтажної лопатки стан шарнірів у з'єднаннях поздовжніх важелів з кузовом...

2. ...а також нижніх поперечних важелів з поперечкою задньої підвіски...

3. ...і кулаком задньої підвіски. Впираючись монтажною лопаткою в важіль підвіски, спробуйте покачати кулак. Якщо є люфт у шарнірах, їх необхідно замінити.

4. Аналогічно перевірте верхні поперечні важелі задньої підвіски.
5. Хитаючи рукою стійку стабілізатора поперечної стійкості, перевірте стан подушок її кріплення до кузова і шарнірів стійок стабілізатора При наявності стукотів замініть подушки або стійки стабілізатора.

корисні поради
Зверніть увагу на систему випуску відпрацьованих газів. Сторонні стуки, що видаються нею, часто приймають за стук в задній підвісці. Застосування нестандартних деталей і обрив елементів підвіски глушника можуть викликати сильний стук, особливо при перегазовках. Для перевірки зупиніть двигун, уважно огляньте систему випуску, перевірте надійність кріплення і підвіску глушника. Взявшись за кінець вихлопної труби, покачайте глушник в верх-вниз та з боку в бік - стукотів бути не повинно.

Зміст

.