РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Зняття і установка двигуна

Знімайте двигун в зборі з коробкою передач, опускаючи її вниз з моторного відсіку. Для цього необхідний витяг, щоб вище підняти передню частину автомобіля В гаражних умовах при відсутності витягу потрібні домкрат, а також міцні і досить високі опори, щоб встановити на них піднесену передню частину автомобіля, це дасть можливість витягнути з-під нього двигун, опущений на підлогу гаража.

Корисні поради
Двигун дуже важкий, тому рекомендуємо знімати його з помічниками.

Попередження

При знятті і установці двигуна, що має велику масу, застосовуйте тільки повністю справні вантажопідйомні механізми, розраховані на відповідну навантаження, і особливо ретельно контролюйте правильність і надійність приєднання до транспортних проушинам двигуна тросів, траверс тощо

1. Перед виконанням робіт по зняттю двигуна випустіть холодоагент із системи кондиціонування повітря, відвернувши пробку клапана на трубопроводі високого тиску і натиснувши тонкої викруткою на наконечник золотника.

Попередження

Випускайте холодоагент із системи кондиціонування повітря в добре провітрюваному приміщенні або на відкритому повітрі.

2. Для зручності роботи зніміть капот (див. «Зняття і установка капота»).
3. Знизьте тиск в системі живлення (див. «Зниження тиску в системі живлення двигуна»).
4. Від'єднайте дріт від клеми «мінус» акумуляторної батареї.

5. Зніміть декоративний кожух двигуна (див. «Зняття і установка декоративного кожуха двигуна»).

6. Зніміть повітряний фільтр і повітропідвідному рукав (див. «Зняття і установка повітряного фільтру і глушника шуму впуску»).
7. Зніміть акумуляторну батарею (див. «Зняття і установка акумуляторної батареї»).

8. Зніміть полку кріплення акумуляторної батареї (див. «Зняття і установка полиці кріплення акумуляторної батареї»).

9. Зніміть захист

10. ...і бризковики двигуна (див. «Зняття і установка бризковиків і захисту картера двигуна»).
11. Злийте рідину з системи охолодження (див. «Заміна охолоджуючої рідини»).
12. Якщо знімаєте двигун для ремонту, злийте масло з масляного картера (див. «Заміна масла в двигуні і масляного фільтра»).

13. Стиснувши фіксатори, від'єднайте колодки джгутів проводів від котушки запалювання...

14. ...датчика температури охолоджуючої рідини двигуна...

15. ...датчика положення розподільних валів...

16. ...і датчика швидкості автомобіля.

17. Натиснувши на скобу фіксатора роз'єднайте колодку джгута проводів датчика положення колінчастого валу.

18. Зніміть клапан продувки адсорбера (див. «Зняття, перевірка і установка клапана продувки адсорбера»).

19. Зніміть паливну рампу в зборі з форсунками (див. «Зняття і установка паливної рампи»).

20. Зніміть впускний колектор в зборі з дросельним вузлом (див. «Заміна прокладки впускного колектора»).

21. Від'єднайте колодку проводу відатчик сигнальної лампи аварійного падіння тиску масла.

22. Зніміть термоекран випускного колектора (див. «Зняття і установка термоекранів»).
23. Зніміть основний каталітичний нейтралізатор системи випуску відпрацьованих газів (див. «Зняття і установка каталітичного нейтралізатора»).

24. Зніміть генератор (див. «Зняття і установка генератора»).

25. Стисніть пасатижами відігнуті вушка хомута  підвідного шланга радіатора.


 

26. ..посуньте хомут по шлангу і зніміть шланг з патрубка термостата.

27. Аналогічним способом від'єднайте шланги системи опалення салону від патрубка корпусу термостата...

28. ...і від водорозподільної труби.

30. ...і від'єднайте шланг від водорозподільної труби.

31. Віджавши фіксатор, роз'єднайте колодку керуючого проводу тягового реле стартера.

32. Відкиньте захисний ковпачок наконечника силового проводу стартера...

33. ...відверніть гайку кріплення і зніміть дріт з контактного болта тягового реле.

34. Виверніть болт кріплення наконечника «маси» дроту силового агрегату.

35. Відверніть гайку кріплення трубки гідроприводу виключення зчеплення і від'єднайте трубку від шланга.

36. Зніміть запірну скобу і витягніть наконечник шланга гідроприводу вимикання зчеплення з кронштейна на картері коробки передач

37. Від'єднайте трос управління коробкою передач (див. «Зняття і установка коробки передач»).
38. Підставте під насос гідропідсилювача рульового управління ємність для зливу робочої рідини.

39. Від'єднайте колодку проводу (вказана стрілкою) від датчика тиску в системі гідропідсилювача рульового управління, виверніть болт-штуцер муфти напірної магістралі...

40. ...і від'єднайте шланг магістралі від насоса гідропідсилювача.

41. Стисніть пасатижами відігнуті вушка хомута шланга зворотної магістралі насоса гідропідсилювача, посуньте хомут по шлангу...

42. ...і зніміть шланг з патрубка насоса

43. Виверніть болт кріплення тримача шланга напірної магістралі насоса гідропідсилювача до масляного картера двигуна.

44. Від'єднайте від компресора кондиціонера колодку джгута проводів і виверніть болт кріплення трубопроводів компресора Від'єднайте трубопроводи від компресора кондиціонера.

Попередження
Відразу ж після від'єднання заглушіть пробками отвори компресора і трубопроводів кондиціонера, щоб не допустити потрапляння вологи та бруду в систему кондиціонування.

45. Зніміть приводи передніх коліс (див. «Зняття і установка приводів передніх коліс»)

46. Зніміть задню опору силового агрегату (див. «Заміна задньої опори підвіски силового агрегату»).

47. Відверніть гайку болта кріплення передньої опори силового агрегату до кронштейна на коробці передач, утримуючи болт від провертання другим ключем...

Зміст

.