РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Діагностика стану двигуна по зовнішньому вигляду свічок запалювання

1. Нормальна свічка.
Коричневий або сірувато-жовтий колір і невеликий знос електродів. Точне відповідність теплового значення свічки для двигуна та робочих умов.

Корисні поради
При заміні свічок на нові встановлюйте свічки з тими ж характеристиками з числа рекомендованих заво - дом-виробником.

2. Відкладення сажі.
Відкладення сухий кіптяви вказує на багату паливоповітряну суміш або пізнє запалювання. Викликає пропуски запалювання, утруднений пуск двигуна і нестійку роботу двигуна. Перевірте, чи не забитий повітряний фільтр, справні датчики температури охолоджуючої рідини і всмоктуваного повітря.

Корисні поради
Використовуйте «гарячої» свічку.

3. Олійні відкладення.
Замаслені електроди та ізолятор свічки. Причина - попадання масла в камеру згоряння. Масло потрапляє в камеру згоряння через направляючі клапанів або через поршневі кільця. Викликає утруднений пуск, пропуски в роботі циліндра і «посмикування» працюючого двигуна. Необхідний ремонт головки циліндрів і поршневої групи двигуна. Замініть свічки запалювання.

4. Металлосодержащий наліт Відкладення на спідниці ізолятора окислів заліза цегляно-червоного кольору з антидетонаційних залізовмісних добавок (ферроценов) до бензину. Відкладаються рівним, щільним шаром. При роботі двигуна з великим навантаженням під впливом високої температури і тиску в камері згоряння оксиди відновлюються в струмопровідні доріжки чистого заліза, замикаючі центральний електрод на «масу». Це викликає пропуски запалювання і, як наслідок, падіння потужності двигуна і підвищена витрата палива. Крім цього може бути пошкоджений каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів, сильно перегрівається при попаданні в нього не згорів в циліндрах двигуна бензину. Наліт практично не видаляються механічним способом і не вигорає при тривалому русі з великою швидкістю. Якщо цей наліт з'являється на нових свічках після невеликого пробігу, змініть місце заправки.

Корисні поради

Якщо немає можливості відразу ж замінити свічки новими, спробуйте видалити цей наліт, зануривши свічки на десять хвилин спідницями ізоляторів в ортофосфорну кислоту або перетворювач іржі (містить ортофосфорну кислоту). Після цього очистіть наліт неметалевою щіткою (можна старою зубною щіткою) і промийте свічки спочатку водою, а потім бензином.

5. Оплавлені електроди.
Раннє запалювання. Ізолятор білий, але може бути забруднений із-за пропусків іскри і потрапляють на нього відкладень з камери згоряння. Може призвести до пошкодження двигуна. Необхідно перевірити відповідність типу свічки запалювання, чистоту розпилювачів форсунок і паливного фільтра, роботу систем охолодження і змащення.

6. Попелясті відкладення.
Світло-коричневі відкладення, що покривають кіркою центральний і бічний електроди. Виділяються з присадок до масла або бен зіну. Велика їх кількість може призвести до ізоляції електродів свічки, викликає пропуски в искрообразовании і перебої при розгоні. Якщо надмірні відкладення утворюються за короткий час або при великому пробігу, замініть маслос'емниє ковпачки направляючих клапанів щоб запобігти потраплянню масла в камеру згоряння.

Корисні поради
Якщо відкладення стабільно утворюються при тривалому пробігу, причина в якості бензину - змініть місце заправки.

7. Ізолятор свічки потрощений або зі сколами.
Детонація. Це може призвести до пошкодження поршня. Переконайтеся, що октанове число бензину відповідає необхідному.

8. Механічні пошкодження електродів та ізолятора свічки.
Пошкодження можуть бути викликані сторонніми предметами, які потрапили в камеру згоряння, а в разі використання занадто довгою свічки її електроди може зачепити поршень. Це призводить до руйнування свічки, відключення циліндра і може пошкодити поршень. Видалити сторонній предмет з циліндра і (або) замініть свічку.

Зміст

.