РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Установка колінчастого вала двигуна в сервісне положення

Колінчастий вал двигуна 50К481РС встановлюють у сервісне положення для того, щоб при проведенні робіт, пов'язаних із зняттям ременя приводу розподільного валу, не порушувалася установка фаз газорозподілу (в сервісному положенні всі шийки колінчастого валу розташовані в горизонтальній площині). При порушенні фаз газорозподілу двигун не буде нормально працювати.
Для точної установки колінчастого вала у сервісне положення необхідні два спеціальні пристосування для фіксації колінчастого і розподільних валів.
Вам будуть потрібні: спеціальні пристосування для фіксації колінчастого і розподільних валів, торцева головка «на 8», накидні ключі «на 13» і «на 16», ключі «на 17» і «на 22».

1. Зніміть кришку головки блоку циліндрів (див. «Заміна прокладки кришки головки блоку циліндрів»).
2. Зніміть ремінь приводу допоміжних агрегатів (див. «Перевірка і заміна ременя приводу допоміжних агрегатів»).

3. Утримуючи колінчастий вал від провертання, виверніть шість болтів кріплення шківа допоміжних агрегатів до маточини колінчастого валу і зніміть шків
4. Увімкніть нейтральну передачу в коробці передач.

5. Проверніть колінчастий вал двигуна за болт кріплення його шківа настільки, щоб розподільні вали зайняли положення, показане на фото (через виїмки в розбраті - справ ітел ь н их вал ах відкри ється доступ до бол - там кріплення головки блоку циліндрів)...

6. ...а мітка (риска на шківі колінчатого вала ла встановилася горизонтально (положення «на 3 години»).

7. Зніміть кришку, розташовану в задній частині блоку циліндрів зліва...

8. ...та виберіть нове отвір фіксуючий стержень до упору в колінчастий вал. Обережно провертаючи колінчастий вал в обидві сторони за болт кріплення його шківа, вверніть фіксуючий стрижень в отвір блоку циліндрів до упору.

Примітка

Фіксуючий стрижень являє собою циліндричну деталь довжиною близько 80 мм з шестигранною головкою (ступеневу по діаметрам). Частина стрижня завдовжки 30 мм малого діаметра (8 мм) являє собою хвостовик, що входить в отвір колінчастого вала (для полегшення установки стрижня кінець хвостовика краще зробити конічним або сферичним). Інша циліндрична частина більшого діаметра (12 мм) служить направляючої в отворі блоку циліндрів.

9. Встановіть на розподільні вали спеціальне фіксуюче пристосування (стопорну планку). Якщо пристосування вдалося встановити без труднощів, ремінь приводу газорозподільного вала встановлений правильно, колінчастий вал двигуна знаходиться в сервісному положенні і початкова установка фаз газорозподілу відповідає нормі. Якщо пристосування встановити не вдалося (зміщені фази газорозподілу), послабити затягування болтів кріплення шківів розподільних валів, встановіть фіксуюче пристосування, провертаючи розподільні вали, після чого знову затягніть болти кріплення шківів (див. «Зняття, дефектовка і установка розподільних валів»).
10. Встановіть зняті деталі в порядку, зворотному зняттю.

Зміст

.