РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Обслуговування акумуляторної батареї

Не рідше одного разу на два тижні видаляйте сухою ганчіркою пил і бруд з поверхні моноблока і кришки батареї. Якщо на кришці випадково опинився електроліт, видаліть чистою ганчіркою, змоченою 10%-вим розчином нашатирного спирту або соди. Потім насухо протріть поверхню кришки.

Попередження
Очищайте поверхню кришки тільки при щільно загорнутих пробках, щоб уникнути забруднення електроліту.
Слідкуйте за тим, щоб пробки завжди були щільно загорнуті в горловини банок. Не рідше одного разу на два тижні перевіряйте чистоту отворів для виходу газу в пробках (якщо вони виконані) або в бічних стінках кришки, так як засмічення цих отворів викличе підвищення тиску газу усередині батареї, що може призвести до її пошкодження
.

Для запобігання окиснення полюсних виводів батареї і наконечників проводів регулярно очищайте висновки і наконечники і змащуйте їх технічним вазеліном або консистентним мастилом. Слідкуйте за щільністю з'єднання наконечників проводів і висновків.

корисні поради
Замість технічного вазеліну або звичайних консистентних мастил для захисту від окислення висновків і наконечників краще всього застосовувати наявні у продажу струмопровідні медесодержащие мастила.

Періодично перевіряйте надійність кріплення батареї на автомобілі, а при необхідності підтягніть його, щоб уникнути появи тріщин на моноблоці.

корисні поради
Для зменшення вібрацій, що передаються на моноблок батареї, та уникнення пошкодження лакофарбового покриття у разі витікання електроліту акумуляторної батареї встановлюйте батарею на килимок з кислотостійкої гуми.

Дроти до виводів батареї повинні бути приєднані зі слабиною, так як натяг проводів може призвести до розхитування висновків кришці і течі електроліту.

Періодично, не рідше одного разу на два тижні, перевіряйте рівень електроліту в елементах батареї.

Примітка
У батарей з загальної для всіх елементів кришкою, оснащеною конденсаторної порожниною, допускається перевіряти рівень електроліту один раз у 2 місяці.

Рівень електроліту в усіх елементах повинна бути на 5-10 мм вище верхньої кромки сепараторів, що відповідає знаходженню рівня між мітками «МIN» і «МАХ» на стінці напівпрозорого корпусу батареї.

корисні поради
Перевіряти рівень електроліту над верхньою кромкою сепараторів зручно скляною трубочкою: опустіть її в елемент до упору в сепаратор і, закривши вільний кінець трубочки пальцем, вийміть її з елемента.

Для відновлення рівня електроліту доливайте тільки дистильовану воду. Якщо точно встановлено, що причиною низького рівня є вихлюпування, то доливайте електроліт тієї ж щільності, що і залишився в елементі батареї. Якщо рівень вище норми, то відкачайте електроліт гумовою грушею з эбонитовым наконечником.

Попередження
Доливати в акумуляторну батарею концентровану кислоту категорично забороняється!

Якщо в процесі експлуатації з'явилися утруднення з пуском двигуна, перевірте ступінь зарядженості акумуляторної батареї по щільності електроліту або по напрузі на її висновках в ненавантаженому стані (табл. 4.4). Для перевірки щільності електроліту користуйтеся ареометром або наявним у продажу поплавковим індикатором щільності електроліту. Напруга на виводах батареї можна виміряти будь-яким вольтметром постійного струму з межею вимірювання 20 (подібний вольтметр входить до складу всіх наявних у продажу автотестерів).
Якщо ступінь зарядженості батареї 75% або нижче, необхідно зняти з автомобіля і зарядити за допомогою зарядного пристрою (див. «Зарядка акумуляторної батареї).

Зміст

.