РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Антиблокувальна система гальм (ABS)

Антиблокувальна система гальм
(АВЅ) служить для регулювання тиску в гальмівних механізмах всіх коліс при гальмуванні в складних дорожніх умовах, що запобігає блокуванню коліс.
АВЅ забезпечує наступні переваги:
- об'їзд перешкод з більш високим ступенем безпеки, в тому числі і при екстреному гальмуванні;
- скорочення гальмівного шляху при екстреному гальмуванні зі збереженням курсової стійкості і керованості автомобіля, в тому числі і в повороті.
У разі несправності системи передбачені функції діагностики та підтримки роботи при відмовах системи.
Антиблокувальна система гальм складається з датчиків частоти обертання коліс, вимикача стоп-сигналів, гидроэлектронного модуля управління і сигнальної лампи в комбінації приладів. Крім того, антиблокувальна система обладнана системою самодіагностики, выявляющей несправності компонентів.
Гидроэлектронный модуль управління отримує інформацію про частоту обертання коліс від індуктивних датчиків. Сигнал змінюється пропорційно частоті обертання імпульсних кілець датчиків, вбудованих в ущільнення підшипників передніх маточин і безпосередньо в задні маточини
На основі цієї інформації модуль визначає оптимальний режим гальмування коліс.
Система працює в наступних режимах:
- режим нормального гальмування. При нормальному гальмуванні електромагнітний клапан знеструмлений, вхідний клапан відкритий, вихідний клапан закритий При натисканні на педаль гальма гальмівна рідина під тиском подається в робочий циліндр через електромагнітний клапан і приводить у дію гальмові механізми коліс. При відпусканні педалі гальма гальмівна рідина повертається в головний гальмівний циліндр через вхідний і зворотний клапани,
- режим екстреного гальмування. Якщо при екстреному гальмуванні починається блокування колеса, модуль видає на електромагнітний клапан команду на зменшення подачі гальмівної рідини, потім напруга подається на кожний електромагнітний клапан. Вхідний клапан закривається, і подача гальмівної рідини з головного циліндра перекривається; вихідний клапан відкривається, і гальмівна рідина надходить з робочого циліндра в головний, а потім в бачок, що викликає зниження тиску;
- режим підтримки тиску. При максимальному зниженні тиску в робочому циліндрі модуль видає на електромагнітний клапан команду на підтримання тиску гальмівної рідини, напруга подається на вхідний клапан і не подається на вихідний клапан. При цьому вхідний і вихідний клапани закриті, і гальмівна рідина з робочого циліндра не йде;
- режим підвищення тиску. Якщо модуль визначає, що колесо не заблоковано, то він знеструмлює електромагнітний клапан. Напруга на електромагнітні клапани не подається, гальмівна рідина через вхідний клапан надходить у робочий циліндр, в якому зростає тиск.
Для діагностики і ремонту електронних систем підвищення активної безпеки потрібні спеціальне устаткування і оснащення. Тому в разі виходу їх з ладу звертайтеся на спеціалізовану станцію технічного обслуговування. У даному підрозділі описані тільки роботи по заміні датчиків частоти обертання коліс.

Для заміни датчика частоти обертання переднього колеса вам буде потрібно ключ «на 10».
1. Від'єднайте дріт від клеми «мінус» акумуляторної батареї.
2. Зніміть підкрилок з боку замінного колеса (див. «Зняття і установка бризковиків коліс і підкрилки»).
3. Роз'єднайте колодку джгута проводів датчика частоти обертання колеса і від'єднайте від кузова верхній тримач джгута.

5. Зніміть джгут проводів датчика з власників на поворотному кулаці.

6. Виверніть болт кріплення датчика частоти обертання переднього колеса...

7. ...і вийміть датчик з отвору в поворотному кулаці.
8. Встановіть новий датчик частоти обертання переднього колеса і всі раніше зняті деталі в порядку, зворотному зняттю.
Для заміни датчика частоти обертання заднього колеса вам знадобляться інструменти, необхідні для зняття задньої маточини, знімач ударної дії («зворотний молоток»), прес.
1. Зніміть маточину заднього колеса в зборі з підшипником і датчиком частоти обертання заднього колеса (див. «Зняття і установка задньої маточини»).

2. Ви пресуйте датчик з корпусу підшипника маточини з допомогою знімача ударної дії («зворотного молотка»), встановивши захоплення знімача на відбортовку датчика.

3. Запрессуйте новий датчик до упору його відбортовки в корпус підшипника маточини з допомогою відповідної оправки і преса. Роз'єм датчика частоти обертання лівого колеса повинен зайняти положення, показане на фото. У датчика частоти обертання правого колеса роз'єм повинен бути розташований з протилежного боку.

Попередження
Категорично забороняється запресовувати датчик частоти обертання заднього колеса молотком.

4. Встановіть маточину заднього колеса. Якщо при русі автомобіля після заміни датчика частоти обертання колеса не гасне сигнальна лампа несправності антиблокувальної системи гальм, зверніться на сервісну станцію для діагностики АВЅ.

Зміст

.