РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Заміна вирывнювача приводу ручного гальма

Зрівнювач замінюють при пошкодженні тяги або різьбового хвостовика.
Коромисло вирівнювача 4 (рис. 9.7) привода стоянкового гальма з'єднане заклепочной віссю 3 з тягою 2. На її різьбовий хвостовик 1, пропущений через втулку важеля приводу стояночного гальма, навинчена регулювальна гайка. До коромыслу вирівнювача приєднані передні наконечники задніх тросів приводу гальма стоянки. В отворі підстави кузова тяга вирівнювача ущільнена гофрованим гумовим чохлом.
Вам будуть потрібні: інструменти для зняття паливного бака, облицювання тунелю статі, а також ключ «на 10».
1. Установіть автомобіль на підйомник або оглядову канаву.

Рис. 9.7. Деталі вирівнювача приводу стояночного гальма: 1 - різьбовий хвостовик; 2 - тросова тяга; 3 - клепана вісь; 4 - коромисло

2. Зніміть задню частину облицювання тунелю статі (див. «Зняття і установка облицювання тунелю статі»).
3. Виверніть болти кріплення і зніміть важіль приводу ручного гальма (див. «Зняття і установка важеля стоянкового гальма»).

4. Вийміть різьбовий хвостовик тяги з втулки важеля.
5. Знизу автомобіля від'єднайте від коромисла вирівнювача наконечники обох задніх тросів приводу гальма стоянки (див. «Заміна задніх тросів приводу гальма стоянки»).

6. Зніміть зрівнювач, витягуючи його тягу з ущільнювального чохла на підставі кузова.
7. Встановіть зрівнювач приводу стояночного гальма і всі зняті деталі в порядку, зворотному зняттю.
8. Відрегулюйте стояночную гальмівну систему (див. «Регулювання приводу стояночного гальма»).

Зміст

.