РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Вібрація і удари на рульовому колесі

Причиною стукотів знизу можуть бути несправності не тільки підвіски, але і рульового керування автомобіля.

Попередження
Стан рульового управління значною мірою впливає не тільки на зручність управління автомобілем, але і на безпеку руху.

Можливі причини вібрацій і ударів на рульовому колесі і способи їх усунення

Причина Спосіб усунення
Збільшений зазор в підшипниках ступиць передніх коліс Заміните підшипники
Послаблення гайок кріплення кульових пальців рульових тяг Затягніть гайки
Збільшений зазор в кульових шарнірах рульових тяг Замініть наконечники рульових тяг
Збільшений зазор в рульовому механізмі Відремонтуйте рульовий механізм
Ослаблення кріплення рульового механізму Затягніть кріплення рульового механізму

Причиною стукотів і вібрацій на рульовому колесі може бути несправний стан кульових шарнірів рульових тяг і рульового механізму, коліс автомобіля, Перевірити рульове управління згідно з методикою, викладеною в підрозділі «Огляд і перевірка рульового управління на автомобілі».

Корисні поради
Можливою причиною вібрації і ударів на рульовому колесі при русі зі швидкістю вище 70-80 км/год може бути дисбаланс передніх коліс. Зверніться в автосервіс або пункт шиномонтажу для перевірки балансування передніх коліс.
Якщо удари і вібрація на кермі з'являються в момент натискання на педаль гальма, необхідна заміна гальмівних колодок, ремонт або заміна передніх гальмівних дисків (див.«Гальмівні механізми передніх коліс»)

Зміст

.