Причиною стукотів знизу можуть бути несправності не тільки підвіски, але і рульового керування автомобіля.
Попередження
Стан рульового управління значною мірою впливає не тільки на зручність управління автомобілем, але і на безпеку руху.
Можливі причини вібрацій і ударів на рульовому колесі і способи їх усунення
Причина | Спосіб усунення |
Збільшений зазор в підшипниках ступиць передніх коліс | Заміните підшипники |
Послаблення гайок кріплення кульових пальців рульових тяг | Затягніть гайки |
Збільшений зазор в кульових шарнірах рульових тяг | Замініть наконечники рульових тяг |
Збільшений зазор в рульовому механізмі | Відремонтуйте рульовий механізм |
Ослаблення кріплення рульового механізму | Затягніть кріплення рульового механізму |
Причиною стукотів і вібрацій на рульовому колесі може бути несправний стан кульових шарнірів рульових тяг і рульового механізму, коліс автомобіля, Перевірити рульове управління згідно з методикою, викладеною в підрозділі «Огляд і перевірка рульового управління на автомобілі».
Корисні поради
Можливою причиною вібрації і ударів на рульовому колесі при русі зі швидкістю вище 70-80 км/год може бути дисбаланс передніх коліс. Зверніться в автосервіс або пункт шиномонтажу для перевірки балансування передніх коліс.
Якщо удари і вібрація на кермі з'являються в момент натискання на педаль гальма, необхідна заміна гальмівних колодок, ремонт або заміна передніх гальмівних дисків (див.«Гальмівні механізми передніх коліс»)