РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Заміна масла в двигуні і масляного фільтра

Масло в двигуні слід заміняти через 1 рік експлуатації або через 10 тис. км пробігу.
 

корисні поради
У важких умовах експлуатації у великому місті чи сильно запиленій місцевості замінюйте масло і фільтр через кожні 7 тис. км.

 

Вам будуть потрібні: моторне масло, масляний фільтр, чиста ганчірка, ємність для відпрацьованого масла (не менше 5 л), ключ «на 17», спеціальний ключ для відвернення масляного фільтра.
 

Корисні поради
Масло зливайте після поїздки, поки двигун ще не охолов. Якщо двигун холодний, пустіть і прогрійте його до робочої температури. Заливайте масло тієї ж марки, що і в олії, яке було в двигуні. Якщо ви все ж вирішили замінити марку масла, промийте систему змащення промивним маслом або олією тієї марки, яка буде використовуватися. Для цього після зливу старого масла залийте нове до нижньої мітки маслоизмерительного щупа. Пустіть двигун і дайте йому попрацювати 10 хвилин на холостому ходу. Злийте масло, а тільки після цього замінити масляний фільтр. Тепер можете залити нове масло до необхідного рівня (до верхньої мітки на щупі),

Попередження
Не зливайте відпрацьоване масло на землю.

1. Залежно від комплектації автомобіль може бути обладнаний захистом картера двигуна. Зніміть захист картера (див. «Зняття і установка бризковиків і захисту картера двигуна»)

2. Очистити металевою щіткою, а потім ганчіркою пробку зливного отвору на масляному картері двигуна.

3. Виверніть пробку зливного отвору, попередньо підставивши ємність для сливаемого масла...

4. ...і злийте масло.

Попередження

Будьте обережні: масло гаряче.


5. Укрутіть пробку.

Примітка

Пробка ущільнена алюмінієвої шайбою. Якщо шайба сильно обтиснута, обов'язково замініть її.

6. Строньте з місця спеціальним ключем масляний фільтр і рукою відверніть його.

Корисні поради

Для відвернення масляного фільтра користуйтеся спеціальним ключем. Якщо такого ключа або аналогічного знімача немає, пробийте корпус фільтра викруткою і, використовуючи її як важіль, відгорніть фільтр. Пробивайте фільтр як можна ближче до дна, щоб не пошкодити штуцер. Можна скористатися і згорнутої вдвічі смужкою грубої наждачного паперу, обернувши нею фільтр і змістивши його руками.

7. Якщо ущільнювальне кільце нового фільтру не опрацьовано виробником консистентним мастилом або тальком, змастіть кільце чистим моторним маслом руками і загорніть фільтр на місце (без застосування інструменту) на 3/4 обороту з моменту дотику кільця і фланця блоку циліндрів

8. Виверніть і зніміть різьбову пробку маслоналивной горловини...

9. ...потім залийте чисте моторне масло (див. «Перевірка рівня і доливання масла в систему змащення»). Встановіть на місце пробку маслоналивной горловини
10. Пустіть двигун і дайте йому попрацювати на холостому ходу кілька хвилин (сигнальна лампа аварійного падіння тиску масла повинна згаснути через 2-3 секунди після пуску двигуна). Під час роботи двигуна перевірте, чи немає потьоків масла з-під пробки зливного отвору і масляного фільтра. Зупиніть двигун, перевірте рівень масла, при необхідності долийте масло, підтягніть пробку і фільтр.

Зміст

.