РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Система випуску відпрацьованих газів

Відпрацьовані гази відводяться з двигуна через випускний колектор 4 (рис. 5.13), каталітичні нейтралізатори 3 і 8 відпрацьованих газів, додатковий глушник 11 і основний глушник 10.
На основному каталітичному нейтрализаторе встановлені два датчика концентрації кисню: на вході нейтралізатора - керуючий (основний) датчик 2 концентрації кисню, а на виході ~ діагностичний датчик!
Між головкою блоку циліндрів і фланцем випускного колектора встановлена металлоармированная ущільнювальна прокладка 5.
Приймальна труба системи випуску відпрацьованих газів виконана за одне ціле з основним каталітичним нейтралізатором відпрацьованих газів. Приймальна труба одним своїм кінцем з'єднана з випускним колектором, а іншим - з фланцем додаткового каталітичного нейтралізатора 8, який, у свою чергу, з'єднаний з додатковим глушником 11, а випускна труба додаткового глушника з'єднана з приймальною трубою основного глушника 10. Всі фланцеві з'єднання системи ущільнені металлоармированными прокладками. Кожен з елементів системи може бути знятий окремо без демонтажу інших елементів.
Елементи системи підвішені до кузова на семи гумових подушках.
Для захисту двигуна та підстави кузова від нагрівання елементами системи над випускним колектором встановлений сталевий термоекран, над іншими елементами системи випуску також встановлені термоэкраны.
Система випуску відпрацьованих газів не вимагає спеціального обслуговування. Досить періодично перевіряти надійність затяжки різьбових з'єднань і цілість подушок підвіски. У разі пошкодження елементів системи, наскрізної корозії або прогару їх замінюють у зборі, так як глушники і нейтралізатор разом з трубами являють собою нерозбірні вузли.

Періодично перевіряйте систему випуску відпрацьованих газів. При підвищеному рівні шуму від системи випуску перевірити її герметичність. Для цього пустіть двигун і оглянете всю систему. Провівши рукою над місцями можливого витоку, не торкаючись вузлів, ви відразу відчуєте витік газів. При необхідності замініть проржавілі і прогоріли вузли.

Перед ремонтом дайте охолонути системі випуску, так як під час роботи дви гателя вона нагрівається до високої температури.
Відпрацьовані гази отруйні, отруєння ними відбувається непомітно, тому перед пуском двигуна в гаражі обов'язково відчиніть ворота!

Рис. 5.13. Вузли системи випуску відпрацьованих газів: 1 - діагностичний датчик концентрації кисню; 2 - керуючий датчик концентрації кисню; 3 - основний каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; 4 - випускний колектор; 5 - ущільнювальна прокладка випускного колектора; 6 - термоекран; 7 - подушки вузлів системи випуску відпрацьованих газів; 8 - додатковий каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; 9 - прокладка фланців додаткового та основного глушників; 10 - основний глушник; 11 - додатковий глушник


Зміст

.