РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Перевірка герметичності гідроприводу гальм

Для попередження раптового відмовлення гальмової системи ретельно перевірте стан усіх трубопроводів. Деталі заміняйте новими, якщо є найменший сумнів у їх придатності. Всі гумові деталі гальмівних вузлів (шланги, чохли тощо) незалежно
від їх стану заміняйте новими через 100 тис. км пробігу або через 5 років експлуатації, щоб попередити раптові розриви із-за старіння.

Корисні поради
Гальмівна рідина дуже гігроскопічна і поглинає вологу з повітря, що (крім появи корозії деталей гальмівної системи) знижує температуру кипіння самої рідини, а це може призвести до відмови гальм при частих інтенсивних гальмуваннях. Тому рекомендуємо замінити гальмівну рідину не рідше одного разу в два роки
.

Перевіряйте герметичність зовнішнім оглядом:
- зверху з-під капота;
- знизу автомобіля на підйомнику або в оглядовій канаві);
- з боків автомобіля зі знятими колесами.

Корисні поради
Огляд частини гідроприводу, що працює під тиском, проводите з помічником. Він повинен чотири-п'ять разів натиснути на педаль гальма (щоб таким чином створити тиск в гідроприводі) і утримувати її натиснутою до тих пір, поки ви не огляньте гідропривід.
Огляд гідроприводу, не знаходиться під тиском, припустимо, але менш ефективний.

Примітки
При виявленні порушення герметичності з'єднань підтягніть хомути, заглушки, гайки.
Шланги і трубопроводи з механічними пошкодженнями замініть.
Якщо негерметичні робочі циліндри, відремонтуйте або замініть їх.

Вам будуть потрібні: спеціальні ключі для гайок кріплення трубопроводів або ключі «на 9», «на 10», «на 12».

Так виглядає спеціальний ключ для гайок кріплення трубопроводів.

1. Огляньте бачок головного гальмівного циліндра...

2. ...і з'єднання трубопроводів з головним гальмівним циліндром...

3. ...і гідравлічним блоком АБС.

4. Перевірте, чи немає витоку рідини із з'єднань гальмівних трубок зі шлангами передніх...

5. ...і задніх гальмівних механізмів.

6. Ретельно огляньте гальмівні шланги. Вони не повинні мати тріщин, надривів і потертостей. Натисніть до упору на педаль гальма: якщо на шлангу з'явилися здуття, його необхідно замінити, оскільки порвалися нитки обплетення шланга.

7. Огляньте з'єднання шлангів з робочими циліндрами, клапани для випуску повітря гальмівних механізмів передніх і задніх коліс.

8. Огляньте захисні кожухи трубопроводів під днищем кузова При виявленні яких-небудь ушкоджень або слідів гальмівної рідини зніміть захисні кожухи і огляньте трубопроводи Пошкоджені трубопроводи і деталі кріплення замініть.

Зміст

.