РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Полірування лакофарбового покриття

корисні поради
Не зберігайте автомобіль під прогумованим чохлом і не кладіть на пофарбовані поверхні кузова гумові предмети: вони залишають на лакофарбовому покритті (особливо світлому) темні плями, які не видаляються поліруванням.

Для збереження зовнішнього вигляду кузова і змісту його тривалий час в хорошому стані необхідно періодично полірувати лакофарбове покриття кузова. Полірувальні засоби підбирайте відповідно до станом покриття, суворо дотримуйтесь рекомендації щодо їх застосування.
У перші 2~3 місяці експлуатації автомобіля мийте покриття кузова холодною водою. Для полірування нового покриття (до 3 років) використовуйте безабразивные полірувальні засоби для нових покриттів.
При експлуатації автомобіля від 3 до 5 років рекомендуються автополироли для обвітрених покриттів, що мають у своєму складі невелику кількість абразивних речовин. Через 5 років інтенсивної експлуатації застосовуйте автополироли для старих покриттів.
Щоб уникнути висихання поліролю обробляйте кузов чистою фланеллю вручну невеликими ділянками Для усунення дрібних дефектів лакофарбового покриття можна використовувати полірувальні пасти ПМА-1 або ПМА-2. Полірувати можна вручну і механічно фланелевыми або цигейковыми колами.
Перед вживанням перемішайте пасту, при загусанні розбавте її водою. Після полірування протріть поверхню чистою фланеллю.
Дрібні подряпини, не порушили шар грунту, зафарбуйте тонкою кистю. Якщо шар грунту порушений, зачистите пошкоджене місце дрібнозернистим наждачним папером, видаливши сліди корозії. Зачищене місце покрийте шаром грунту (з фарборозпилювача, аерозольного балончика або пензлем). Коли грунт повністю висохне, зафарбуйте емаллю пошкоджене місце.
Якщо на лакофарбове покриття автомобіля потрапив бітум, відразу видаліть його уайт - спіритом або автоочистителем бітумних плям Бітум викликає поява жовтих плям, особливо помітних на світлому лакофарбовому покритті.
Не рідше одного разу в два роки необхідно обробляти консервуючим засобом типу «Мовіль» приховані порожнини кузова і наносити на поверхню колісних арок і днища антикорозійну мастику. Рекомендуємо проводити ці роботи на станції технічного обслуговування.

Зміст

.