РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Ривки при сталому русі

Такі ривки найчастіше бувають викликані несправністю системи запалювання. Необхідні діагностика та ремонт (див. розд. 10 «Електрообладнання», с. 194). В дорозі можна спробувати самостійно виконати наступне:
- уважно огляньте підкапотний простір. Вимкніть запалювання й перевірити надійність кріплення і посадки всіх проводів і рознімань у котушки запалювання і високовольтних проводів. Пустіть двигун і прислухайтеся до його роботи: тріск при пробої струму високої напруги «на масу» слабкий, але виразний. У повній темряві добре видно іскру при пробої,
- замініть свічки запалювання незалежно від їх стану і пробігу. Зверніть увагу на стан свічок: якщо воно не відповідає нормі, можливо, доведеться ремонтувати двигун або його системи.

Специфічною причиною ривки при сталому русі автомобіля з інжекторним двигуном може бути вихід з ладу датчика положення дросельної заслінки. Додатковими симптомами, що підтверджують несправність цього датчика, є:
- нерівномірна робота двигуна на холостому ходу;
- зниження максимальної потужності двигуна.
Датчик нерозбірний і тому піддається ремонту. Якщо виявлено несправність датчика (див. «Перевірка і заміна датчиків системи керування двигуном»), замініть датчик в зборі.

Зміст

.