РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Поради щодо вибору шин

Перший параметр, з яким потрібно визначитися, - це типорозмір шини. В сервісній книжці вказано типорозмір, який оптимально підходить вашому автомобілю.
Враховуючи, що багато виробників рекомендують експлуатувати влітку шини з більш широким профілем, а взимку - з більш вузьким, у сервісній книжці може бути зазначено кілька типорозмірів Ми не рекомендуємо ставити шини з іншим типорозміром, оскільки автовиробники відчували автомобіль в різних умовах і підібрали оптимальний типорозмір шин, що забезпечує найбільш безпечний режим експлуатації автомобіля. Шини рекомендованих типорозмірів мають певну довжину кола по зовнішньому діаметру, тому установка шин іншого типорозміру призведе до спотворення показань лічильника пробігу і спідометра.
При виборі шин необхідно звернути увагу на допустиму максимальну швидкість шини (див. табл. 14.2). Важливо, щоб вона не була менше, ніж максимальна швидкість автомобіля. Крім того, допустима вантажопідйомність кожної шини (див. табл. 14.1) не повинна бути нижче половини максимальної маси, що припадає на відповідну вісь автомобіля.
В залежності від умов, в яких будуть експлуатуватися шини, вибирають їх сезонність і малюнок протектора.
Влітку, під час дощу, при русі на великій швидкості автомобіль може стати некерованим, так як шина буде як би пливти (плисти) по поверхні води. Цей ефект називається акваплануванням. Для того щоб уникнути цього, на шини наносять ламелі (канавки) спеціальної форми, які здатні ефективно відводити воду з плями контакту колеса і дороги. Дуже часто на такі шини нанесена відповідна маркіровка - «Rain» (дощ) або «Аqua» (вода). Слід зазначити, що якщо такого маркування немає, то це зовсім означає, що ці шини не можна експлуатувати в дощ.
Взимку проблему для водіїв створюють і засніжені обмерзлі долі дороги. Машина на подібних ділянках стає погано керованою, що може привести до аварійної ситуації. Вирішують цю проблему таким чином: на зимових шинах роблять більш грубий малюнок протектора і часто постачають шипами. На такі шини наносять відповідне маркування «М+S» (Мud + Snow - грязь і сніг) і/або «Winter» (зима).
Не варто експлуатувати зимові шини влітку, так як при підвищеній температурі вони стають досить м'якими. Такі шини в літній час піддаються швидкому зносу і не забезпечують безпечного режиму експлуатації автомобіля. Літні шини взимку, навпаки, стають дуже жорсткими і не забезпечують хорошого зчеплення з дорогою.
Деякі виробники випускають всесезонні шини, які придатні для використання як в зимових, так і в літніх умовах. Але, як правило, вони поступаються за експлуатаційними якостями сезонних шин. Вони складніше у виготовленні, тому зазвичай коштують дорожче, ніж сезонні.
Іноді на шинах зустрічається напис «All Season» (всі сезони) або «Аll Weather» (будь-яка погода) При покупці потрібно враховувати, що, можливо, ці шини випущені для жарких країн, де зимові холоди тримаються на позначці близько °С і, природно, для нашої зими не підходять.
Переконайтеся, що придбані вами шини відповідають міжнародним і російським стандартам. Шини, що пройшли сертифікацію, маркують буквою «Е» (що свідчить про відповідність європейським стандартам) або написом «DОТ» (що свідчить про відповідність американським стандартам), а іноді несуть обидві ці маркування.
Незалежно від міжнародної сертифікації всі шини, що продаються в Росії, повинні мати сертифікат відповідності, виданий Держстандартом Росії, який проводить власні випробування. Продавець повинен пред'являти сертифікат на першу вимогу покупця.

 

Заміна і перестановка коліс. При заміні колеса не слід змінювати напрям обертання шини, навіть якщо її малюнок протектора ненаправлений, оскільки повторна приробітку шини викликає підвищений изујс/

корисні поради

Для того щоб шини зношувалися рівномірно, через кожні 15 тис. км пробігу переставляйте колеса у відповідності зі схемою.

При помітному знос передніх шин рекомендується поміняти їх з задніми.
При заміні менш зношені шини завжди встановлюйте попереду.
При заміні коліс не пошкодите лакове покриття дисків з легких сплавів Гайки кріплення коліс затягуйте поступово, хрест-навхрест.

Для кріплення коліс з легких сплавів застосовуйте тільки хромовані колпачковиє гайки.
Обкатка шин. Нові шини відрізняються гладкою зовнішньою поверхнею, тому їх піддають обкатці. Початковий знос при обкатці робить шину більш шорсткою.
Перші 200 км пробігу автомобіля слід рухатися дуже обережно (особливо на мокрому покритті).
Балансування коліс проводиться для компенсації нерівномірного розподілу ваги. При русі дисбаланс дає про себе знати у вигляді вібрації, яка передається на рульове колесо. Вібрація рульового колеса від дисбалансу коліс проявляється в певному діапазоні швидкостей і зникає при зниженні або підвищенні швидкості. Дисбаланс коліс може призвести до пошкоджень шарнірів, рульового управління і амортизаторів. Обов'язково слід балансувати колеса через 15 000 км пробігу автомобіля або після будь-якого ремонту шин

Зміст

.