РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Стуки в двигуні

Якщо вам здалося, що при роботі двигуна з'явилися звуки, яких не було раніше, негайно перевірте, чи все в порядку з двигуном. Найчастіше стукіт в двигуні пов'язаний із серйозними пошкодженнями, для діагностування і усунення яких доведеться розбирати двигун в умовах сервісу або гаража. Однак можна спробувати самостійно визначити причину стуку, щоб вирішити, їхати в автосервіс своїм ходом або на буксирі.

Попередження
Якщо у вас з'являться найменші сумніви в самостійної діагностики, діставайте буксирний трос. Серйозний ремонт пошкодженого двигуна буде коштувати дорожче, ніж послуги буксирувальника.


Стукіт корінних підшипників (прослуховується в самій нижній частині блоку циліндрів) - дуже небезпечний; негайно зупиніть двигун, в автосервіс або гараж доведеться їхати на буксирі. Стук низького тону, помітно посилюється під навантаженням і при збільшенні частоти обертання колінчастого вала. Часто його поява супроводжується падінням тиску масла (сигнальна лампа аварійного падіння тиску масла горить практично постійно).


Стук шатунних підшипників (прослуховується в середній частині блоку циліндрів) - дуже небезпечний; негайно зупиніть двигун, в автосервіс або гараж доведеться їхати на буксирі. Ритмічний Звук, дзвінкий, металевий, середнього тону. Значно зростає при збільшенні навантаження і повністю зникає при відключенні свічки запалювання.
Стукіт поршневих пальців (прослуховується у верхній частині блоку циліндрів) - небезпечний, не навантажуючи двигун, можна доїхати до автосервісу або гаража самостійно. Ритмічний, високого тону, з різким металевим відтінком, чути на всіх режимах роботи двигуна і посилюється при збільшенні навантаження на двигун Повністю зникає при відключенні свічки запалювання.

Стукіт зношених поршнів і циліндров (прослуховується в тій же частині двигуна, що і стукіт поршневих пальців) - безпечний; не сильно навантажуючи двигун, можна доїхати до автосервісу або гаража самостійно. Звук, що нагадує стукіт глиняного посуду. Особливо добре чути на непрогрітому двигуні, по мірі прогріву зменшується або зникає.

Стукіт клапанів (прослуховується у верхній частині двигуна в районі кришки головки блоку) - безпечний, можна доїхати до автосервісу або гаража самостійно. Металевий стукіт на тлі загального глухого шуму. Добре прослуховується на малій і середній частоті обертання колінчастого вала з боку головки блоку циліндрів над місцями розташування клапанів.

Детонаційні стуки ~ небезпечні, але, як правило, усуваються заміною датчика детонації або заправкою якісним паливом Уникаючи сильного навантаження двигуна, можна доїхати до автосервісу або гаража самостійно. Дзвінкі металеві стуки, що виникають, як правило, при розгоні автомобіля Причина - відмова датчика детонації, застосування низькооктанового палива, перевантаження двигуна при занадто ранньому включення підвищеної передачі, значне нагароутворення в камерах згоряння. Необхідно застосувати спеціальну присадку до палива для видалення нагару на клапанах і в камерах згоряння.

Зміст

.