РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Система уловлювання парів палива

Система уловлювання парів палива запобігає вихід із системи живлення в атмосферу парів палива, несприятливо впливають на екологію навколишнього середовища
У системі застосований метод поглинання парів вугільним адсорбера. Він встановлений на підставі кузова з правого боку паливного бака і з'єднаний паропроводами з паливним баком і впускний трубою На кронштейні, встановленому на впускний трубі, розташований електромагнітний клапан продувки адсорбера, який за сигналами блоку управління двигуном перемикає режими роботи системи.
Пари палива з паливного бака по паропроводу постійно відводяться і накопичуються в адсорбере, заповненому активованим вугіллям (адсорбентом). При роботі двигуна відбувається регенерація (відновлення) адсорбенту продувкою адсорбера свіжим повітрям, що поступає в систему під дією розрідження, що передається по паропроводу з впускний труби в порожнину адсорбера при відкриванні клапана. Величина відкриття клапана та інтенсивність продувки адсорбера залежать від кута повороту дросельної заслінки і визначаються розрідженням, яке виникає в порожнині труби впускний працюючого двигуна.
Пари палива з адсорбера по паропроводу надходять у впускну трубу двигуна і згорають в циліндрах.
Несправності системи уловлювання парів палива тягнуть за собою нестабільність холостого ходу, зупинку двигуна, підвищену токсичність відпрацьованих газів і погіршення ходових якостей автомобіля.


Зміст

.