РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Заміна підшипника шківа приводу

Шків компресора SANDEN 7V16 встановлений на двухрядном кульковому підшипнику, який під час експлуатації не вимагає регулювання і змащення. При выпрессовке підшипник руйнується, тому выпрессовы - вайті його тільки для заміни Вам потрібно прес або пристосування для випресовки підшипників.
1. Стравите холодоагент із системи кондиціонування (див. «Видалення хладагента з системи кондиціювання») і зніміть компресор (див. «Зняття і установка компресора кондиціонера»)

2. Утримуючи ротор компресора від провертання спеціальним пристосуванням (рис. 12.6)...

Рис. 12.6. Універсальне пристосування для фіксації ротора компресора

3. ...відверніть гайку кріплення притискної пластини.

4. З допомогою знімача спрессуйте притискну пластину з валу компресора.

Корисна рада
Якщо притискна пластина в процесі експлуатації приржавела до шліцом валу, не намагайтеся її зняти, вставляючи викрутку у зазор між шківом і пластиною. Це призведе до деформації пластини і необхідності її заміни.

Для зняття притискної пластини використовуйте спеціальний знімач.

Вверніть болти знімача в різьбові отвори притискної пластини і, обертаючи наполегливий гвинт знімача...

...спрессуйте пластину.

Іноді різьблення в отворах може бути відсутнім. У цьому випадку наріжте різьбу в отворах  самостійно.

5. Огляньте робочі поверхні шківа тертя...

6. і притискної пластини, звернувши увагу на відсутність задирів, явних слідів зносу і перегріву. При необхідності замінити дефектні деталі.

7. Огляньте заклепувальні з'єднання А і Б і пружні сталеві повідці В пластини. Якщо повідці зламані або ослабли заклепувальні з'єднання, замініть притискну пластину.

8. Огляньте шліци притискної пластини. При знос шліців замініть пластину

9. Огляньте поверхню сальника вала. При наявності слідів підтікання масла через сальник валу компресор підлягає заміні.

корисні поради
У деяких випадках при виявленні течі можна замінити сальник. Однак слід пам'ятати, що текти, як правило, буває викликано люфтом валу унаслідок зносу підшипників, корозією або зносом поверхні вала в зоні прилягання сальника. Тому в кращому випадку заміна сальника дасть лише короткочасний результат. При виявленні течі сальника рекомендується замінити компресор в зборі.

10. З допомогою розтискного знімача зніміть стопорне кільце підшипника шківа.

11. Встановіть знімач...

12. ...і спрессуйте шків з посадкової шийки передньої кришки компресора.

корисні поради

Для зняття шківа зручно використовувати універсальний трехлапый знімач.

13. Після зняття шківа огляньте шліци 3 і різьбовий наконечник 2 вала, канавку 4 для стопорного кільця і посадочну поверхню 1 шийки підшипника (для наочності котушка магніту знята). При їх зносі або пошкодження компресор підлягає заміні.

14. На токарному верстаті зріжте завальцов - ки для фіксації підшипника в шківі.

15. З допомогою оправки відповідного діаметру выпрессуйте старий підшипник з шківа.

Попередження
Після зняття підшипник для повторного використання не придатний, тому його треба замінити.

16. Запрессуйте новий підшипник. При запресовуванні докладайте зусилля лише до зовнішньої обоймі підшипника.

Попередження

При запресовуванні підшипника будьте максимально обережними

 

Зовнішня обойма підшипника шківа має дуже малу товщину стінки. Навіть незначний перекіс може призвести до виходу підшипника з ладу. Після запресовування перевірте стан підшипників. Підшипник повинен обертатися безшумно, без заїдань, рівномірно. Не повинно бути осьового і радіального люфту.

17. Після запресовування зафіксуйте підшипник кернением краю посадочного отвору шківа.

18. Напрессуйте шків на передню кришку компресора. При запре совці докладайте зусилля тільки до внутрішньої обоймі підшипника.

19. Встановіть стопорне кільце.

Попередження
Після напрессовки на компресор перевірте стан шківа. Шків повинен обертатися безшумно, без заїдань, рівномірно. Не повинно бути осьового або радіального биття. Якщо при перевірці виявиться осьове або радіальне биття, шків необхідно замінити.

20. Напрессуйте на вал притискну пластину...

21. ...і наверніть стару гайку кріплення.

Примітка

Притискна пластина встановлюється на вал тільки в одному положенні. При установці сумістіть виступ А на внутрішній шлицевой поверхні пластини і западину на зовнішній шлицевой поверхні валу.

22. Встановіть компресор в лещата.
23. Встановіть стрілочний індикатор, як показано на рисунку. Під'єднайте позитивну клему АКБ до роз'єму обмотки котушки, а негативну клему АКБ до корпусу компресора. Виміряйте А зазор між поверхнями тертя притискної пластини і шківа. Якщо зазор неоднаковий у різних точках кола, значить, притискна пластина деформована і підлягає заміні. Номінальний зазор складає (0,35+0,02) мм

24. Якщо зазор відрізняється від номінального спрессуйте притискну пластину. З допомогою регулювальних шайб, встановлених на валу ротора, відрегулюйте необхідну величину
зазору. Знову напрессуйте притискну пластину та перевірте отриманий зазор.

Примітка

Для регулювання зазору використовуйте спеціальні калібровані регулювальні шайби.

25. Після закінчення регулювання відверніть стару і наверніть на наконечник валу нову гайку кріплення.

Попередження

Для кріплення притискної пластини використовуйте спеціальну самоконтрящуюся одноразову гайку.

26. Встановіть компресор і всі зняті деталі в порядку, зворотному зняттю.
27. Проведіть заправку системи кондиціонування холодоагентом в спеціалізованому центрі по обслуговуванню автомобільних кондиціонерів.

Зміст

.