РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Установка поршня першого циліндра в положення ВМТ такту стиснення

Поршень 1-го циліндра встановлюють в положення ВМТ (верхня мертва точка) такту стиснення для того, щоб при проведенні робіт, пов'язаних із зняттям ременя приводу розподільного валу, не порушувалася установка фаз газорозподілу. При порушенні фаз газорозподілу двигун не буде нормально працювати.
Виставляйте ВМТ по мітці на шківі розподільного валу (при установці по мітках на шківі колінчастого вала в цьому положенні може перебувати поршень 1-го або 4-го циліндра). Після цього обов'язково перевірте збігу міток на зубчастому шківі колінчатого вала (якщо зняти шків приводу генератора). Якщо мітки на шківі колінчастого вала не збігаються, значить, порушена установка фаз газорозподілу (поршень 1-го циліндра не встановлено у ВМТ).

Рис. 5.22. Настановні мітки на зубчастих шківах приводу розподільного валу двигуна: 1 - мітки на шківі розподільного валу; 2 - зубчастий шків привода розподільного вала; 3 - мітки на шківі колінчастого вала; 4 - зубчастий шків колінчастого валу; 5 - зубчастий шків привода масляного насоса; 6 - мітки на шківі приводу масляного насоса

В цьому випадку необхідно зняти ремінь приводу розподільного валу і провернути колінчастий вал до поєднання міток.

корисні поради
Оскільки провертати колінчастий вал за болт кріплення до нього шківа незручно, можна зробити це одним з наступних способів.
1. Увімкніть будь-яку передачу (краще IV) і повільно прокатите автомобіль до поєднання міток.
2. Увімкніть будь-яку передачу і вивісіть одне з передніх коліс. Потім повертайте вивішене колесо до поєднання міток.

Мітка на зубчастому шківі (рис. 5.22) розподільчого валу повинна бути поєднана з прорізом на задній кришці приводу газорозподільного механізму.
Мітка на зубчастому шківі 4 колінчастого валу повинна бути поєднана з міткою на блоці циліндрів. Вона стає видно після зняття шківа приводу генератора і насоса гідропідсилювача рульового управління. Трикутна мітка на зубчастому шківі повинна збігтися з припливом на корпусі масляного насоса. Крім цього мітки нанесені на краю струмка шківа колінчастого вала для приводу допоміжних агрегатів і на нижній передній кришці ременя приводу газорозподільного механізму (мітки видно без розбирання вузлів).

Зміст

.