РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Перевірка гальмівної системи

1. Причиною втрати ефективності гальмування може бути незадовільна робота вакуумного підсилювача. Для його экспресспроверки натисніть кілька разів на педаль гальма при непрацюючому двигуні, щоб зняти розрідження в підсилювачі, а потім, утримуючи педаль, пустіть двигун. Якщо після пуску двигуна педаль трохи опустилася, вакуумний підсилювач справний.

2. Якщо педаль залишилася нерухомою, перевірте цілісність і надійність з'єднання шланга вакуумного підсилювача зі штуцером на впускному колекторі двигуна. 

3. ...і з підсилювачем. Несправний шланг замініть або відремонтуйте. Якщо шланг справний, необхідно замінити вакуумний підсилювач (див. «Зняття і установка вакуумного підсилювача гальм»).

Примітка

Шланг з'єднаний з вакуумним підсилювачем через зворотний клапан. Перевірте його працездатність. У разі несправності зворотного клапана замініть його.

Якщо гальмування супроводжується биттям і пульсацією гальмівної педалі, слід в першу чергу перевірити стан передніх дискових гальмових механізмів.

4. Встановивши автомобіль на домкрат, по черзі зніміть передні колеса і огляньте гальмівні диски. Товщина гальмівного диска повинна бути не менше 23,0 мм, поверхня диска - рівною і гладкою з обох сторін. Якщо поверхня диска місцями покрита іржею, що зазвичай буває після тривалої стоянки автомобіля з непросушенными гальмами, спробуйте зачистити робочу поверхню дрібним наждачним полотном Якщо ця процедура не допомогла, доведеться віддати диски в шліфування або замінити новими.

5. Перевірте рухливість поршня гальмівного механізму. Для цього зніміть гальмівні колодки (див. «Заміна колодок гальмівного механізму переднього колеса») і спробуйте зрушити з місця поршень викруткою. Якщо поршень не вдається зрушити, значить, його заклинило в гальмівному циліндрі.

Попередження
Заклинювання поршня гальмівного циліндра призводить до постійного притормаживанию відповідного колеса при відпущеної педалі і заносу автомобіля при гальмуванні.

Якщо гальмування супроводжується ривками автомобіля і скрипом в районі задніх коліс, якщо при інтенсивному гальмуванні відбувається занос задньої частини автомобіля, перевірте стан гальмівних механізмів задніх коліс.
 

Примітка

Перевірте товщину диска так само, як це робили для переднього гальма (див. п. 4). Товщина гальмівного диска повинна бути не менше 7,0 мм

Корисні поради
Стоянкове гальмо приводить в дію задні гальма тросами, що з'єднують важіль стоянкового гальма і механізми управління гальмівними колодками. Багато водіїв прагнуть як можна рідше користуватися стоянковим гальмом, щоб продовжити його «життя», і досягають протилежного результату. Якщо ви не користуєтеся стоянковим гальмом, в оболонках тросів застоюються бруд і волога, троси обростають іржею, перестають переміщатися і обриваються. Тому користуйтеся стоянковим гальмом, коли це необхідно, але не забувайте час від часу регулювати його привід (див. «Регулювання приводу стояночного гальма»).

Зміст

.