РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Заміна колодок гальмівного механізму заднього колеса

Примітка

На колодках задніх гальм встановлені механічні індикатори зносу. При досягненні мінімально допустимої товщини накладок під час гальмування індикатор зносу стикається з гальмівним диском, викликаючи скрип, що сигналізує про настання граничного зносу накладок гальмівних колодок.

Попередження

Замінюйте гальмівні колодки передніх гальмівних механізмів тільки комплектом - 4 шт. (по два на кожну сторону).
Перед заміною гальмівних колодок перевірити рівень гальмівної рідини в бачку головного гальмового циліндра. Якщо рівень близький до позначки «МАХ», необхідно відкачати частина рідини (наприклад, медичним шприцом або гумовою грушею), тому що після заміни зношених колодок новими рівень підніметься. Вам будуть потрібні: ключ «на 14», ключ для гайок коліс, розсувні пасатижі.

1. Зніміть ліве заднє колесо.

2. Піддягніть викруткою і зніміть решіток щиток.

3. Виверніть болти кріплення тримача зовнішньої колодки.

4. Виведіть направляючі штифти держателя зовнішньої колодки з отворів внутрішньої колодки...

5. ...і зніміть тримач з зовнішньої колодкою.

6. Зніміть внутрішню колодку.

7. Зніміть пружинні фіксатори направляючих штифтів гальмівних колодок.

8. Зніміть колодку з направляючих штифтів.

9. Вийміть направляючі штифти з отворів держателя колодок.

10. Перевірте стан противоскрипных пластин. Деформовані, зношені або пошкоджені корозією пластини замініть.

Примітка

Так виглядають гальмівні колодки заднього гальмівного механізму з механічним індикатором А зносу.

11. За допомогою розсувних пасатижів втисніть поршень в робочий циліндр.

Корисні поради
При кожній заміні гальмівних колодок обов'язково перевіряйте стан захисних гумових чохлів направляючого пальця і переміщення супорта щодо направляючої гальмівних колодок. Якщо переміщення утруднено, змастіть консистентним мастилом направляючі пальці супорта. Для цього вийміть направляючий палець, змастіть його консистентним мастилом, а потім змажте мастилом захисний чохол пальця. Аналогічно змастіть другий направляючий палець і його чохол. Встановіть напрямні пальці в порядку, зворотному зняттю. Замініть захисні чохли направляючих пальців, якщо вони затверділи, деформовані або надірвані.

12. Встановіть фіксують пружини, гальмівні колодки та інші деталі в порядку, зворотному зняттю. Для виключення самоотворачивания болтів кріплення направляючих пальців супорта змастіть їх різьблення перед установкою анаеробним фіксатор різьби.
13. Аналогічно замінити гальмівні колодки гальмівного механізму правого заднього колеса.
14. Перевірте і при необхідності відновити рівень гальмівної рідини в бачку головного гальмового циліндра.

Корисні поради
Замінивши зношені гальмівні колодки новими, не поспішайте одразу виїжджати на жваві магістралі. Не виключено, що при першому ж інтенсивному гальмуванні ви будете неприємно вражені низькою ефективністю гальм, хоча колодки встановлені фірмові. Гальмівні диски теж зношуються, і нові колодки стосуються їх тільки краями, практично не гальмуючи. Виберіть тиху вуличку або проїзд без автомобілів і кілька разів плавно загальмуйте, щоб колодки притерлися і стали прилягати всією поверхнею. Заодно оцініть і ефективність гальм. Намагайтеся не гальмувати різко хоча б перші 100 км. При сильному нагріванні неприработавшихся колодок верхній шар їх накладок підгорає і гальма довго не будуть максимально ефективними.

Зміст

.