РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Перебої в роботі двигуна

При перебоях двигун нестійкий працює на холостому ходу, не розвиває достатньої потужності, підвищено витрачає бензин Крім цього можливий вихід з ладу нейтралізаторів відпрацьованих газів. Перебої, як правило, пояснюються несправністю форсунок або электробензонасоса (див. «Система живлення двигуна»), несправністю свічки запалювання одного з циліндрів, підсос повітря в один з циліндрів. Потрібно знайти несправність і по можливості усунути її.
1. Пустіть двигун і залиште його працювати на холостому ходу. Підійдіть до вихлопної труби і прислухайтеся до звуку вихлопу. Можна піднести руку до зрізу вихлопної труби - так відчуваються перебої краще. Звук повинен бути рівним, «м'яким», одного тону Хлопки з вихлопної труби через регулярні проміжки часу свідчать про те, що один циліндр не працює із-за виходу з ладу свічки, відсутність іскри на ній, про відмову форсунки, про сильному підсосі повітря в один циліндр або значне зниження компресії в ньому. Хлопки через нерегулярні проміжки часу виникають унаслідок забруднення розпилювачів форсунок, сильного зносу або забруднення свічок запалювання. Якщо удари відбуваються через нерівні проміжки часу, можна спробувати самостійно замінити весь комплект свічок незалежно від пробігу і зовнішнього вигляду, проте краще це робити після звернення в автосервіс для діагностики і ремонту системи управління двигуном.

2. Якщо хлопки нерегулярні, зупиніть двигун і відкрийте капот. Перевірте стан проводів системи запалювання. Високовольтні дроти не повинні мати пошкоджень ізоляції, а їх наконечники не повинні бути окислені. Якщо є пошкодження проводів, замінити несправний кабель.

Корисні поради
Найбільш простий і в той же час ефективний спосіб перевірки високовольтних проводів - це перевірка в темряві. Встановіть автомобіль
в темному місці, заведіть двигун і відкрийте капот. Огляньте високовольтні дроти. Якщо порушена ізоляція проводів, ви побачите характерне іскріння синьо-фіолетового кольору («північне сяйво»), В цьому випадку високовольтні дроти вимагають обов'язкової заміни.

3. Виверніть свічки запалювання (див. «Заміна та обслуговування свічок запалювання»,, 60).

Попередження

При знятті наконечників високовольтних проводів ніколи не тягніть за сам провід. Візьміться рукою безпосередньо за наконечник і перед зняттям проверніть його з боку в бік, а потім потягніть.
4. Уважно огляньте свічки і порівняйте їх зовнішній вигляд з фотографіями, наведеними у підрозділі «Діагностика стану двигуна по зовнішньому вигляду свічок запалювання», с. 38. Якщо свічка чорна і волога, її можна викинути.
5 Якщо всі свічки виглядають справними, встановіть їх на місце і під'єднайте високовольтний провід

Примітка

Високовольтні дроти підключаються до висновків котушки запалювання у відповідності з номерами циліндрів, нанесеними на кожух котушки. Поруч з кожним висновком зазначені два номери, так як іскра створюється одночасно на свічках двох циліндрів. Нумерація циліндрів (1, 2, 3, 4-й) ведеться від шківа колінчастого вала двигуна.

6 Візьміть запасний свічку. Будь-яким способом зафіксуйте її на двигуні.
Під'єднайте високовольтний провід 1-го циліндра до запасний свічці. Пустіть двигун Якщо перебої двигуна не посилилися, замініть свічку в 1-му циліндрі свідомо справним. Надіньте високовольтний проводь пустіть двигун. Якщо перебої посилилися, послідовно повторюйте цю процедуру з усіма циліндрами, щоб виявити несправну свічку.

Попередження
Надійний контакт корпусу свічки з «масою» обов'язковий, так як при появі додаткового іскрового проміжку, більшого, ніж зазор між електродами свічки, можливо пошкодження високовольтної ланцюга котушки запалювання або блоку системи управління двигуном.
Описану вище намагайтеся провести перевірку за максимально короткий відрізок часу, оскільки при тривалому надходженні в каталітичні нейтралізатори відпрацьованих газів незгорілого бензину вони можуть вийти з ладу із-за перегріву, так як бензин буде згоряти в них.

Якщо в результаті вжитих заходів перебої двигуна не усуваються, перевірте компресію в кожному з циліндрів (див. «Перевірка компресії в циліндрах»). Нормальна компресія - більш 1,0 МПа (10 кгс/см2), відмінність більше 0,1 МПа (1 кгс/см2) в одному циліндрі свідчить про необхідність ремонту двигуна.

Зміст

.