РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Зняття, дефектовка і установка маховика

знімають Маховик для заміни заднього сальника колінчастого вала, для його заміни при пошкодженні зубчастого обода і ддя шліфування поверхні під ведений диск зчеплення.
Вам будуть потрібні: інструменти, необхідні для зняття коробки передач і зчеплення, а також ключ «на 16».
1. Зніміть коробці передач (див. «Зняття і установка коробки передач»).
2. Зніміть зчеплення (див. «Зняття і установка зчеплення»).

3. Зніміть проставочное кільце.

4. Зніміть задаючий диск датчика положення колінчастого валу.

 

5. Виверніть шість болтів кріплення...

6. ...і зніміть маховик.

7. Перевірте стан зубів обода маховика і в разі їх пошкодження замініть маховик.

8. Замініть маховик, якщо на поверхнях прилягання веденого диска зчеплення...

9. ..або фланця колінчастого вала з'явилися ризики і задираки...
10. ...а також якщо пошкоджені настановні штифти різьбові отвори для кріплення кожуха натискного диска зчеплення.
11 Перевірити маховик можна в майстерні, що розташовує спеціальним обладнанням. Биття маховика, виміряна по зубчастому вінцю, не повинно перевищувати 0,5 мм
12. Встановіть маховик (поєднавши нанесені перед зняттям мітки) і всі зняті вузли в послідовності, зворотному зняттю. Різьблення болтів кріплення маховика змастіть анаеробним фіксатор різьби, попередньо обезжирив болти і різьбові отвори під них. Затягуйте болти рівномірно хрест-навхрест у два етапи:
1 - й - затягніть болти моментом 25 Н-м (2,5 кгс-м);
2 - й - додатково доверните болти на кут 30°.

 

Зміст

.