РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Заміна терморегулюючого клапана

1. Від'єднайте дріт від клеми «мінус» акумуляторної батареї.
2. Видаліть холодоагент із системи кондиціонування (див. «Видалення хладагента з системи кондиціонування).

3. Виверніть болт притискної пластини кріплення фланців відвідного і підвідного трубопроводів до терморегулирующему клапану.
4. Відведіть фланці трубопроводів від терморегулюючого клапана.
5. Виверніть два гвинти кріплення терморегулюючого клапана до фланця випарника.
6. Зніміть клапан з фланця випарника.

Попередження

Якщо в дросселирующем отворі клапана виявлені частинки твердого осаду (як правило у вигляді маленьких кульок) означає, зруйнувався фільтруючий елемент ресівера, заповнений гранулами осушувача (силікагель). Заміна тільки терморегулюючого клапана в цьому випадку не дасть позитивного результату. Буде потрібно заміна ресивера з промиванням системи. Це досить трудомістка процедура може бути виконана тільки в спеціалізованому сервісному центрі з використанням спеціального технологічного обладнання.

7. Встановіть на фланець трубопроводів випарника нові ущільнювальні кільця і змастіть їх маслом для компресора.
8. Встановіть терморегулюючий клапан в порядку, зворотному зняттю. Не докладайте надмірного зусилля при затягуванні гвинтів кріплення клапана.
9. Заправте систему кондиціонування холодоагентом в спеціалізованому центрі по обслуговуванню автомобільних кондиціонерів.

Зміст

.