1. Від'єднайте дріт від клеми «мінус» акумуляторної батареї.
2. Видаліть холодоагент із системи кондиціонування (див. «Видалення хладагента з системи кондиціонування).
3. Виверніть болт притискної пластини кріплення фланців відвідного і підвідного трубопроводів до терморегулирующему клапану.
4. Відведіть фланці трубопроводів від терморегулюючого клапана.
5. Виверніть два гвинти кріплення терморегулюючого клапана до фланця випарника.
6. Зніміть клапан з фланця випарника.
Попередження
Якщо в дросселирующем отворі клапана виявлені частинки твердого осаду (як правило у вигляді маленьких кульок) означає, зруйнувався фільтруючий елемент ресівера, заповнений гранулами осушувача (силікагель). Заміна тільки терморегулюючого клапана в цьому випадку не дасть позитивного результату. Буде потрібно заміна ресивера з промиванням системи. Це досить трудомістка процедура може бути виконана тільки в спеціалізованому сервісному центрі з використанням спеціального технологічного обладнання.
7. Встановіть на фланець трубопроводів випарника нові ущільнювальні кільця і змастіть їх маслом для компресора.
8. Встановіть терморегулюючий клапан в порядку, зворотному зняттю. Не докладайте надмірного зусилля при затягуванні гвинтів кріплення клапана.
9. Заправте систему кондиціонування холодоагентом в спеціалізованому центрі по обслуговуванню автомобільних кондиціонерів.