РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Перевірка і регулювання кутів установки коліс

Перевірка і регулювання кутів установки коліс необхідні для забезпечення стійкості і керованості автомобіля, а також рівномірного зносу шин при експлуатації. Перевірку і регулювання кутів установки коліс виконують на спеціальних стендах.

Попередження
Заміна або ремонт деталей підвіски може спричинити за собою зміну кутів установки коліс, тому перевірка кутів установки коліс обов'язкова.

Кути установки коліс
Кут подовжнього нахилу
осі повороту передніх коліс ... .2°50'±1
Кут поперечного нахилу
осі повороту передніх коліс .. ,1°30'±1
Кут розвалу:
передніх коліс.........................-0,85°±1
задніх коліс .............................-54'+30'
Сходження:
передніх коліс ....................................+5'
задніх коліс..................................18'±30'
Кут повороту:
внутрішнього колеса .............................37°
зовнішнього колеса .............................31,2°


Кути установки коліс перевіряйте на автомобілі без навантаження з заповненим наполовину паливним баком, нормальним тиском повітря в шинах і при відсутності надмірних люфтів у вузлах підвіски.
Після установки автомобіля на стенд, безпосередньо перед перевіркою кутів, «прожмите» підвіску автомобіля, прикладаючи зусилля 392-490 Н (40—50 кгс), спрямований зверху вниз, спочатку до заднього бампера, а потім до переднього. Колеса автомобіля повинні бути розташовані паралельно подовжньої осі автомобіля.
Кут розвалу коліс характеризується відхиленням середньої площині обертання колеса від вертикалі. Сходження коліс визначається, як різниця відстаней між серединами протектора правої і лівої шин позаду і попереду осі обертання на висоті, що дорівнює половині діаметра колеса. Кут подовжнього нахилу осі повороту переднього колеса утворений вертикаллю і лінією, що проходить через середину верхньої опори телескопічної стійки і центр сфери кульової опори, закріпленої на нижньому важелі.
При перевірці і регулювання кутів установки передніх коліс спочатку перевірте кут подовжнього нахилу осі повороту, потім кут розвалу коліс, а в останню чергу сходження коліс. Сходження передніх коліс регулюють зміною довжини рульових тяг. Регулювання кута поздовжнього нахилу осі повороту і кута розвалу передніх коліс не передбачена конструкцією автомобіля.
При перевірці і регулювання кутів установки задніх коліс спочатку перевірте кут розвалу коліс, потім сходження коліс. Сходження задніх коліс регулюють зміною довжини поперечних штанг. Регулювання кута розвалу задніх коліс не передбачена конструкцією автомобіля.

 

Зміст

.