Вакуумний підсилювач гальм являє собою складну трудноразбираемую конструкцію. Для його регулювання та ремонту потрібні кваліфікований персонал і спеціальне обладнання. Крім того, підсилювач являє собою пристрій, що безпосередньо впливає на безпеку руху, низькоякісний його ремонт може привести до тяжких наслідків, тому при виявленні несправності міняйте підсилювач в зборі. Способи перевірки працездатності вакуумного підсилювача гальм описані в розд. 4 «Технічне обслуговування» (див. «Перевірка вакуумного підсилювача гальм»).
Зняття і установка вакуумного підсилювача гальм
Вам будуть потрібні: ключі «на 10» і «на 1В», викрутка з плоским лезом.
1. Зніміть корпус повітряного фільтра (див. «Зняття і установка повітряного фільтру і глушника шуму впуску»)
2. Від'єднайте від вакуумного підсилювача вакуумний шланг разом з клапаном.
3. Відверніть дві гайки кріплення головного гальмівного циліндра до вакуумного підсилювача
4. Не перегинаючи і не перекручуючи гальмівні трубки, акуратно відведіть головний гальмівний циліндр в бік.
5. В салоні під панеллю приладів зніміть поворотну пружину педалі гальма.
6. Зніміть пружинний фіксатор пальця вилки штовхача падали.
7. Вийміть з отворів вилки і педалі з'єднувальний палець.
8. Утримуючи ключем «на 13» дві гайки під панеллю приладів...
9. ...виверніть два болта кріплення вакуумного підсилювача до кузова (для наочності фотозйомки головний гальмівний циліндр знято).
10. Зніміть вакуумний підсилювач.
11. Якщо передбачається заміна вакуумного підсилювача, зніміть з його шпильок ущільнювальну прокладку і переставте її на новий підсилювач. Сильно обтиснуту або надірвану замініть прокладку.
12. Встановіть вакуумний підсилювач в зворотному порядку, на поверхню дотику вакуумного підсилювача з кронштейном педалі нанесіть герметик.