РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Зняття і установка приводів передніх коліс

Приводи передніх коліс знімають для їх заміни при пошкодженні або для заміни шарнірів і їх чохлів. Крім того, приводи передніх коліс буває необхідно знімати для отримання доступу до інших агрегатів.

Вам будуть потрібні: всі інструменти для зняття захисту картера двигуна (див. «Зняття і установка бризковиків і захисту картера двигуна»), від'єднання кульової опори від поворотного кулака (див. «Заміна кульової опори»), рульової тяги від поворотного важеля (див. «Заміна зовнішнього наконечника рульової тяги»), а також торцева головка і ключ «на 13», ключ для гайок коліс.
1. Злийте масло з коробки передач (див. «Перевірка рівня і заміна масла в коробці передач»).
2. Зніміть переднє колесо з боку замінного приводу (див. «Заміна колеса»).

3. Розігніть загнутий край буртика гайки маточини...

4. ...і, натиснувши на педаль гальма і утримуючи диск колеса від провертання монтажною лопаткою, послабити гайку.

5. Остаточно відверніть гайку маточини і зніміть пружинну упорну шайбу.

6. Від'єднайте від поворотного важеля рульову тягу (див. «Заміна зовнішнього наконечника рульової тяги»).

7. Відверніть гайку пальця кульової опори і выпрессуйте палець знімачем (див. «Заміна кульової опори»).

8. Трохи відведіть телескопічну стійку в бік і вийміть з маточини хвостовик зовнішнього шарніра рівних кутових швидкостей.

корисні поради
Слідкуйте за тим, щоб вал приводу не виходив з корпусу внутрішнього шарніра, так як це може привести до пошкодження шарніра.

9. Уперши монтажну лопатку в картер коробки передач, выпрессуйте внутрішній шарнір приводу з полуосевой шестерні і зніміть привід переднього колеса в зборі.

Примітка
Зазор між корпусом внутрішнього шарніра і картером коробки передач дуже малий, відразу вставити повністю в нього кінець монтажної лопатки неможливо. Ввівши загострену частину монтажної лопатки в зазор, акуратними ударами молотка вздовж лопатки вбийте її кінець вглиб зазору і відсувайте нею корпус шарніра від картера як клином до моменту виходу стопорного кільця хвостовика шарніра з шестерні піввісь. Потім остаточно висуньте лопаткою хвостовик шарніра з шестерні.

Попередження
При користуванні монтажною лопаткою при выпрессовке внутрішнього шарніра з шестерні піввісь коробки передач не пошкодите картер коробки передач і шарнір.

Замінюйте стопорне кільце хвостовика внутрішнього шарніра новим при кожному знятті з приводу автомобіля.

10. Для установки приводу спочатку введіть шліцьовий хвостовик корпусу зовнішнього шарніра в маточину колеса, встановіть упорну шайбу і нагвинтити гайку маточини до упору, не затягуючи його остаточно.
11. Потім введіть шліцьовий хвостовик корпусу внутрішнього шарніра в сальник півосі і трохи провернути вал приводу, щоб збіглися шліци хвостовика шарніра і шестерні піввісь.
12. Відведіть вниз важіль передньої підвіски і різким рухом амортизаторной стійки з поворотним кулаком запрессуйте привід шестерню півосі до моменту фіксації приводу стопорним кільцем.
13. Різким ривком за поворотний кулак спробуйте висмикнути хвостовик внутрішнього шарніра з полуосевой шестерні. Якщо це вдалося зробити, повторіть установку шарніра в шестерню. Якщо і повторна спроба не привела до бажаного результату, замініть стопорне кільце хвостовика внутрішнього шарніра.
14. Встановіть деталі в порядку, зворотному
зняттю. Гайку маточини колеса затянитг моментом 260-280 Н-м, буртик гайки керните. ф
15. Після установки всіх деталей залийте масло в коробку передач (див. Перевірка рівня і заміна масла в коробці передач»).
16. Привід другого переднього колеса замініть аналогічно.

 

Зміст

.