Примітки
При наявності на робочій поверхні диска задирів, глибоких рисок та інших дефектів, що збільшують знос колодок і зменшують ефективність гальмування, замініть диск.
В спеціалізованих майстернях такий диск можна проточить і прошліфувати. Але при цьому товщина диска повинна бути не менше мінімально припустимої. Проточку виконують з обох боків диска на однакову глибину.
Мінімальна допустима товщина диска 23 мм. Якщо товщина диска менше, його необхідно замінити. Осьове биття поверхні гальмівного диска не повинна бути більше 0,1 мм.
1. Встановіть автомобіль на опори і зніміть відповідне колесо
2. Вставивши викрутку між зовнішньою колодкою і супортом, втисніть поршень в циліндр.
3. Виверніть болти кріплення до поворотного кулака і зніміть супорт в зборі з направляючою колодок, не від'єднуючи гальмівного шланга.
4. Підвісьте супорт на мотузці або дроті до стійки передньої підвіски. Слідкуйте за тим, щоб гальмівний шланг не перекручувався і не був сильно натягнутий.
5. Очистіть гальмівний дискот бруду. Нанесіть рідину типу Ш-40 на місця з'єднання диска з маточиною і на гвинти кріплення диска. Почекайте трохи, щоб дати розм'якнути іржі.
6. Виверніть два гвинти кріплення. .
7. ...і зніміть гальмівний диск,
8. Встановіть гальмівний диск у зворотному порядку. При установці змастіть привалочную поверхня маточини диска і графітовим мастилом. Якщо встановлюєте старий диск, то зніміть з обох його сторін напилком буртики, що утворилися в результаті зносу диска.