1. Видалите холодоагент із системи кондиціонування (див. «Видалення хладагента з системи кондиціювання»). Встановіть автомобіль на оглядову канаву.
Попередження
Випускайте холодоагент із системи кондиціонування повітря в добре провітрюваному приміщенні або на відкритому повітрі.
2. Від'єднайте дріт від клеми «мінус» акумуляторної батареї.
3. Стисніть фіксатор і від'єднайте колодку джгута проводів від колодки електромагніту муфти компресора.
4. Виверніть болт кріплення фланця блоку шлангів. Відведіть блок шлангів від компресора.
5. Зніміть двигун (див. «Зняття і установка двигуна»).
Примітка
Болти кріплення компресора мають велику довжину. При вивертання їх з отворів корпуса компресора вони впираються в лонжерон кузова. Виробник рекомендує для заміни компресора зняти двигун з автомобіля. При наявності хороших навичок ремонту автомобілів для зняття компресора досить вивісити і підняти передню частину двигуна.
Попередження
Відразу ж після від'єднання заглушіть пробками отвори компресора і трубопроводів кондиціонера, щоб не допустити потрапляння вологи та бруду в систему кондиціонування.
6. Зніміть ремінь приводу допоміжних агрегатів (див. «Перевірка і заміна ременя приводу допоміжних агрегатів».
корисні поради
Перевірте стану приводного ременя. Замініть ремінь, якщо при огляді ви знайдете:
- сліди зносу зубчастої поверхні, тріщини, підрізи, складки і відшарування тканини від гуми;
- тріщини, складки, заглиблення або опуклості на зовнішній поверхні ременя;
- разлохмачивание або розшарування на торцевих поверхнях ременя;
- сліди масла на будь-якій поверхні ременя.
Попередження
Ремінь зі слідами моторного масла на будь-якій його поверхні треба обов'язково замінити, так як масло швидко руйнує гуму. Причину попадання масла на ремінь (зазвичай внаслідок порушення герметичності переднього сальника колінчастого вала) треба негайно усунути.
7. Виверніть два болта кріплення компресора до кронштейна на двигуні.
8. Вийміть болти із монтажних отворів і зніміть компресор кондиціонера.
Попередження
Відразу після від'єднання заглушіть пробками отвори компресорних трубопроводів кондиціонера, щоб не допустити потрапляння вологи систему кондиціонування.
9. Встановіть всі деталі компресора у порядку, обратн зняття.
Технологічні заглушки фланцеві нового компресора відкривайте тільки безпосередньо перед підключенням трубопроводів.
При установці нових ущільнювальних кілець фланця блоку трубопроводів обов'язково змастіть їх маслом для компресора кондиціонера.
10. Заправте систему кондиціонування холодоагентом в спеціалізованому центрі по обслуговуванню автомобільних кондиціонерів.
корисні поради
При покупці нового компресора уточніть у продавця кількість і тип залитого в новий компресор олії. Ця інформація може бути корисна для механіків, які згодом будуть заправляти систему холодоагентом.