Вам будуть потрібні: ключ «на 13», викрутка з плоским лезом
...а також спеціальний ключ «на 11» для відвернення гайок гальмівних трубопроводів.
1. Зніміть корпус повітряного фільтра (див. «Зняття і установка повітряного фільтру і глушника шуму впуску»).
2. Відкачайте гумовою грушею або шприцом гальмівну рідину з бачка головного гальмівного циліндра (див. «Зняття і установка бачка головного гальмівного циліндра»)
Примітка
Розташування гайок кріплення трубопроводів до головного гальмівного циліндра.
3. Ключем для відкручення гайок гальмівних трубопроводів відверніть дві гайки кріплення трубопроводів переднього і заднього гальмівних контурів до головного гальмівного циліндра.
4. Від'єднайте гальмівні трубки від циліндра і відведіть їх у бік. Врахуйте, що при цьому з головного циліндра буде витікати невелика кількість рідини, тому підкладіть під циліндр ганчірку. Заглушіть отвори в гальмівних трубках.
Примітка
В цих місцях розташовані гайки кріплення головного гальмівного циліндра до корпусу вакуумного підсилювача.
5. Відверніть дві гайки кріплення гальмівного циліндра до корпусу вакуумного підсилювача.
6. Зніміть циліндр.
7. При необхідності зніміть бачок головного гальмівного циліндра (див. «Зняття і установка бачка головного гальмівного циліндра»)
8. Встановіть головний гальмівний циліндр у зворотному порядку. Зверніть увагу на стан гумового ущільнювального кільця. При появі на ньому тріщин або ознак старіння замініть кільце.
9 Прокачайте гідропривід гальмівної системи (див. «Прокачування гідроприводу гальмівної системи»)