РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Ремонт стартера

Перед розбиранням стартера переконайтеся в його несправності шляхом таких простих перевірок.
1. За допомогою викрутки перевірте легкість переміщення муфти вільного ходу приводу вздовж валу.
2 Проверніть шестерню привода. Вона повинна легко провертатися щодо маточини муфти в напрямку обертання якоря і не повинна провертатися в протилежному напрямку
3. З'єднайте проводами для «прикурювання» клему «мінус» знятої з автомобіля акумуляторної батареї з корпусом стартера. Другий провід підключіть одним кінцем до клеми «плюс» акумуляторної батареї, а другим - до висновку керуючого проводу тягового реле. Якщо тягове реле справно, то пролунає клацання і висунеться муфта приводу. В іншому випадку тягове реле підлягає заміні.
4. Від'єднайте дріт від керуючого виведення тягового реле і приєднайте до нижнього контактного болту тягового реле. Якір стартера повинен почати обертатися з частотою більше 6000 хв" В іншому випадку відремонтуйте стартер.
Вам будуть потрібні: ключ «на 8», торцева головка «на 13», викрутка з хрестоподібним лезом, розсувні пасатижі.

1. Відверніть гайку на нижньому контактному болту тягового реле...

2. ...і від'єднайте шину від контактного болта тягового реле.

3. Зніміть чотири гвинти кріплення кришки приводу до передньої кришки стартера...

4. ...і зніміть кришку приводу.

5. Виверніть дві гайки шпильок кріплення задньої кришки...

6. ...і зніміть задню кришку.

7. Піддягніть пружинний фіксатор щіток...

8. ...і зніміть щітку.
9. Аналогічним чином зніміть другу щітку.

10. Виверніть два гвинти кріплення тягового реле...

11. ...зніміть його зі стартера...

12. ...а потім зніміть поворотну пружину.

13. Вийміть штифт кріплення важеля приводу...

14, ...і зніміть важіль приводу разом з якорем тягового реле.

15. Зніміть якір тягового реле з приводу.

16. Для заміни муфти приводу посуньте по валу приводу обмежувальне кільце, як показано на фото.

Попередження
Виконуйте цю операцію, встановивши ротор віссю на тверду поверхню.

17. Підчепивши викруткою, зніміть стопорне кільце.

18. Зніміть обмежувальне кільце...

19. ...і муфту з валу ротора.

20. Розтисніть фіксуючу шайбу з боку муфти...

21 ...і зніміть шайбу.

22. Зніміть дистанційне кільце...

23. ...і передню кришку.

24. Зніміть фіксуючу шайбу з боку щіток...

25. ...і вийміть ротор з корпуса стартера.

26. Огляньте щітки. Перевірте висоту щіток. Якщо висота 7 мм і менше замініть щітки.
27. На шліцах і цапфах валу якоря не повинно бути пошкоджень (забоїни і задираки). На колекторі якоря не повинно бути слідів обгорання. Незначне обгора - ня усуньте ганчіркою, змоченою в бензині, і дрібнозернистим наждачним шкіркою. Перевірте обмотку якоря на коротке замикання за допомогою омметра. Опір повинен прагнути до нескінченності.
28. Перевірте, чи легко переміщається якір тягового реле стартера, замикаються чи контактні болти контактною пластиною (з допомогою омметра).
29. Перевірте привід. Зуби шестерні приводу не повинні мати значного зносу. Шестерня повинна легко провертатися щодо маточини муфти в напрямку обертання якоря і не повинна провертатися в протилежному напрямку. Якщо зуби шестерні зношені або пошкоджені або шестерня провертається в обох напрямках, замініть привід.
30. На важелі привода стартера не повинно бути тріщин і слідів значного зносу пазів вилок.
Зберіть стартер в послідовності, зворотному розбиранні, з урахуванням таких особливостей.
1. Змастіть шлицевую поверхню валу якоря кремнийсодержащими мастилом General Electric GC321 або аналогічної.

Попередження
В процесі експлуатації муфту приводу не потрібно змащувати. Однак необхідно очистити його від бруду. Не застосовуйте для очищення приводу кошти, які можуть вимити закладену в його муфту мастило.

2. Змастіть моторним маслом підшипники (втулки) у кришки стартера.

3. Для встановлення обмежувального кільця скористайтесь розсувними пассатижами.
4. Перед установкою тягового реле нанесіть на поверхню реле, що контактує з кришкою стартера з боку приводу, тонкий шар силіконового герметика.

Зміст

.