РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Рекомендації по експлуатації

Обслуговування та ремонт автомобіля протягом гарантійного строку необхідно проводити тільки на станціях технічного обслуговування з обов'язковою відміткою про проведення робіт у талонах сервісної книжки, інакше ви втратите гарантії на автомобіль.
Слід мати на увазі, що навіть у автомобілів однієї моделі, випущених практично одночасно, є індивідуальні особливості поведінки на дорозі. Використовувати повністю швидкісні та динамічні можливості автомобіля рекомендується в міру звикання до нього, розуміння його характеру і тільки після проходження автомобілем перших 2000-3000 км з дотриманням обмежень, зазначених у підрозділі «Обкатка автомобіля»
Перед поїздкою прогрійте двигун на холостому ходу, оскільки робота непрогрітого двигуна на підвищених обертах зменшує термін його служби При включенні стартера важіль управління механічною коробкою передач повинен знаходитися в нейтральному положенні.
Не допускайте роботу двигуна з частотою обертання колінчастого вала, при якій стрілка тахометра знаходиться в червоній зоні шкали.
Забороняється починати рух автомобіля з місця «на стартері». Рушати з місця можна тільки на I передачі при повністю опущеному важіль стоянкового гальма, плавно відпускаючи педаль зчеплення.
Не перевищуйте норми вантажопідйомності, зазначені в технічній характеристиці автомобіля: перевантаження призводить до підвищеного зносу шин і деталей підвіски, до втрати курсової стійкості.
Недопускайтедвижения по дорогах з низькою якістю покриття на підвищених швидкостях. «Пробої» підвіски, якими, як правило, супроводжується рух в таких режимах, призводять до пошкодження та деформації вузлів ходової частини автомобіля. У цьому випадку можуть виникнути пошкодження та деформації кузова.
Регулярно перевіряйте тиск повітря в шинах: знижений тиск призводить до інтенсивного зношування шин Різниця значень тиску в шинах 20-30 кПа призводить кухуд - ня керованості автомобіля.
Регулярно перевіряйте стан гумових захисних чохлів кульових опор, шарнірів рівних кутових швидкостей і шарнірів рульових тяг Пошкоджені чохли треба замінити, оскільки вода і бруд швидко виведуть механізми з ладу.
Для заправки використовувати паливно-мастильні матеріали та експлуатаційні рідини, рекомендовані заводом-виробником.
Регулярно перевіряйте стан клем акумуляторної батареї і кріплення проводів на них. Ослаблене кріплення або окислення клем може вивести з ладу електронні прилади автомобіля.
Запам'ятайте, що клеми акумуляторної батареї різного діаметру: позитивна клема більше негативною. Слідкуйте за тим, щоб проводи були приєднані відповідно до зазначеної на їх наконечниках і клемах полярністю.
При заряді акумуляторної батареї безпосередньо на автомобілі від зовнішнього джерела струму обов'язково відключіть її від генератора (зніміть з клему акумуляторної батареї «плюс»).
Не порушуйте терміни проведення контроль - но-оглядових і регламентних робіт. Всі роботи проводите в повному обсязі Періодичність проведення робіт вказана в розд. 4 «Технічне обслуговування»

Зміст

.