Попередження
На вашому автомобілі встановлена мікропроцесорна система запалювання (МПСЗ) високої енергії. До високовольтних дротах підводиться напруга до 25 000 В, і хоча при малій величині струму воно не небезпечно для життя, можливий удар струмом при перевірці системи запалювання може призвести до тяжких наслідків. Тому, якщо ви беретеся за високовольтний провід при включеному запаленні, скористайтесь товстої гумовою рукавичкою або в крайньому випадку пасатижами з ізольованими ручками.
Корисні поради
Перед перевіркою системи запалювання встановіть важіль перемикання передачі нейтральне положення і залиште включеним стоянкове гальмо.
1. При вимкненому запаленні перевірте цілісність і посадку високовольтних проводів в гнізда котушки запалювання.
2. Перевірте справність котушки запалювання (див. «Перебої в роботі двигуна»)
3. Якщо низьковольтна ланцюг котушки запалювання справна, перевірте наявність іскри на свічках запалювання. Зніміть високовольтний провід з будь-свічки запалювання. Вставте наконечник дроту запасну свічку запалювання і притисніть її металевою частиною до «масі» автомобіля (наприклад, до кришки головки блоку циліндрів) Попросіть помічника провернути колінчастий вал двигуна стартером.
Попередження
Надійний контакт корпусу свічки з «масою» обов'язковий, так як при появі додаткового іскрового проміжку, більшого, ніж зазор між електродами свічки, можливо пошкодження блоку системи управління двигуном або високовольтної ланцюга котушки запалювання.
Зазначену перевірку проводите не більше п'яти секунд, щоб не пошкодити нейтралізатор відпрацьованих газів при попаданні в нього не згорів в циліндрах двигуна бензину.
4. Якщо іскри немає, замініть високовольтні дроти новими. Можна попередньо спробувати встановити ненові, але перевірені, з «робочої» машини
5. Якщо після заміни проводів іскра не з'явилася, замініть котушку запалювання (див. «Заміна котушки запалювання»). Якщо іскра є, але двигун не заводиться, замініть свічки запалювання новими. Можна також спробувати встановити не нові, але перевірені, з «робочої» машини
6. Якщо і після цього двигун не заводиться, перевірте справність системи керування двигуном (див. «Несправності системи упорскування палива»).